No niin nyt naiset tsempatkaa mua oikein paljon laihdutuksessa!

Mutta ap:lle että kun sinulla kerta crossari on niin nyt teet sellaisen ohjelman että joka päivä teet vaikka 10 minsaa tai mitä sitten jaksatkin, pidennät aina aikaa kun kunto kasvaa... Teet joka päiv'ä vaikket haluaisikaan. ruokavalioosi kiinnität huomiota, lisäät hyötyliikuntaa niin paljon kuin mahdollista, jätä herkut ekaksi vallan pois ruokavaliosta, yritä vaikka vaihtaa karkki hedelmiin, hae luontaistuotekaupasta kromipillereitä vaikka makeanhimon hillintään. Juo koko ajan vettä, poistaa nälän tunnetta ja kiihdyttää aineenvaihduntaa. Tuossa vinkkejä minulta :)

Mutta ihan ekaksi mene johonkin kauppaan sovituskoppiin keräämään lisämotivaatio aloittamiseen, takuulla toimii :D

Tsemppiä, aivan mahtava tulos! Miten ois tällainen vinkki lääkkeiden kera.. Eli itselläni oli aamulääkkeet joiden kaa ei saa syödä muistaakseni tuntiin, pariin joten mulla oli herätyskello soimas tuntia paria ennen oikeaa herätystä ja vesilasi+lääke sängynvieressä. Sit aamulla pystyin heti herättyäni syömään, ei tarvinnut sen lääkkeen takia odotella. Lisäksi, tiesithän että aamupala on yksi päivän TÄRKEIMMISTÄ? Aamupalan syövät ovat tutkitusti hoikempia kuin ne, jotka eivät syö. Hyvää jatkoa laihdutuksen kanssa!

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Silloin kun sua oikein pännii laihdutus,niin tuu mulle vittuilee ni varmana laihdut kun saat purkaa "paineet" muhun :wave: :xmas:

:laugh: :laugh: Kiitos kultsi. =)

Sä et sen jälkeen muista enää että sulla oli nälkä :laugh: :D
Sä saat sitten kesällä alkaa sparraa mua :xmas: B)

Koskas sulla olikaan se laskettu aika? Kesäkuussa? Ei sun nyt heti kesällä tarvi hötkyillä painonpudotuksen suhteen, jos kattotaan sitten syksyllä. =)

Toukokuun viimenen päivä,mä painan varmaan tonnin siihen mennessä :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
Mutta ap:lle että kun sinulla kerta crossari on niin nyt teet sellaisen ohjelman että joka päivä teet vaikka 10 minsaa tai mitä sitten jaksatkin, pidennät aina aikaa kun kunto kasvaa... Teet joka päiv'ä vaikket haluaisikaan. ruokavalioosi kiinnität huomiota, lisäät hyötyliikuntaa niin paljon kuin mahdollista, jätä herkut ekaksi vallan pois ruokavaliosta, yritä vaikka vaihtaa karkki hedelmiin, hae luontaistuotekaupasta kromipillereitä vaikka makeanhimon hillintään. Juo koko ajan vettä, poistaa nälän tunnetta ja kiihdyttää aineenvaihduntaa. Tuossa vinkkejä minulta :)

Mutta ihan ekaksi mene johonkin kauppaan sovituskoppiin keräämään lisämotivaatio aloittamiseen, takuulla toimii :D

No sitä mä mietiinkin, että alottaa sillä crossarilla vaikka just sillä 10min/päivä (tai sitten pari huilipäivää välissä ), että kunto pikkuhiljaa nousee. Ja pari kertaa viikos ajattelin, että kävis pidemmällä kävelylenkillä. Se tekis hyvää mun lonkalle.

Karkkia mä ole syönyt tammikuun ekasta päivästä lähtien, enkä myöskään sipsiä. Pullaa ja mehujäätelöä olen syönyt, mutta en niitäkään älyttömästi. Vettä juon varsinkin ruoan yhteydessä paljon, päivässä menee kevyesti 2 litraa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tsemppiä, aivan mahtava tulos! Miten ois tällainen vinkki lääkkeiden kera.. Eli itselläni oli aamulääkkeet joiden kaa ei saa syödä muistaakseni tuntiin, pariin joten mulla oli herätyskello soimas tuntia paria ennen oikeaa herätystä ja vesilasi+lääke sängynvieressä. Sit aamulla pystyin heti herättyäni syömään, ei tarvinnut sen lääkkeen takia odotella. Lisäksi, tiesithän että aamupala on yksi päivän TÄRKEIMMISTÄ? Aamupalan syövät ovat tutkitusti hoikempia kuin ne, jotka eivät syö. Hyvää jatkoa laihdutuksen kanssa!

Mä tiedän, että aamupala on tärkiä. Mielummin teen niin, että otan aamulla lääkkeen ja sitten otan eväät kouluun mukaan. Kun vain saisi aikaiseksi ottaa ne eväät mukaan. :ashamed:

Silloin kun sua oikein pännii laihdutus,niin tuu mulle vittuilee ni varmana laihdut kun saat purkaa "paineet" muhun :wave: :xmas:

:laugh: :laugh: Kiitos kultsi. =)

Sä et sen jälkeen muista enää että sulla oli nälkä :laugh: :D
Sä saat sitten kesällä alkaa sparraa mua :xmas: B)

Koskas sulla olikaan se laskettu aika? Kesäkuussa? Ei sun nyt heti kesällä tarvi hötkyillä painonpudotuksen suhteen, jos kattotaan sitten syksyllä. =)

Toukokuun viimenen päivä,mä painan varmaan tonnin siihen mennessä :headwall:

No höpö höpö! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
Terapian tarpeessa

En ole mielestäni sanonut että pelkkä crossaus laihduttaa vaan että tukee hyvin laihdutusta mm. kiihdyttää aineenvaihduntaa, polttaa MYÖS kaloreita ja kiinteyttää ja siten motivoi jatkamaan.
En oikein ymmärrä pointtiasi.

Ok, mä vaan ymmärsin sitten tekstisi väärin:

itse tiputttanut vähän päälle 8 kiloa reilussa kuukaudessa crosstrainerilla, teen joka ilta 40 minsaa, lisäksi käyn kerran viikossa vesijuoksemassa ja harrastan kävelyä aina kun ehdin

Ja kun kommentoin, että ruokavalio on kaiken a ja o, niin sanoitkin, että et olekaan pudottanut pelkällä crossarilla.

Sanoit jopa että" joo eiköhän paino ole noussut paljolti tämän ruokavaliomuutoksen johdosta"

Ok....

Olet laihduttanut crossarilla, mutta et ole, ja olet saanut painon nousemaan ruuan avulla, mutta olet laihtunut....ookke :=)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
9 kg on muutes mahtava kilomäärä :) Mä niin toivoisin että onnistuisin kanssa.

Joo, mutta paljon pudotettavaa on vielä! Ainakin 26kg pitäisi saada tippumaan.

Mulla olis kans n. 20 kg pudotettavaa. Tavoitteena on bmi alle 25, ei haittaa vaikka jäis vähän pyöreyttä. No jospa otan susta esimerkkiä ja otan itteeni niskasta kiinni :D

Mun niin tekis mieli mennä lenkille, kun kaupassa käynti ei tehnyt tiukkaa niin kuin eilen, mutta olenkohan vähän liian hätäinen...Ettei sitten tuu takapakkia räkätaudin kanssa!

Mun niin tekis mieli mennä lenkille, kun kaupassa käynti ei tehnyt tiukkaa niin kuin eilen, mutta olenkohan vähän liian hätäinen...Ettei sitten tuu takapakkia räkätaudin kanssa!

Mä en menis, juuri takapakin takia. Toivut nopiampaa.

Ollaan melkein saman pituisia ja mulla oli alkupaino vuoden 2 viikolla 82.6kg, pikkuhiljaa
olen pudottanut ja tänä aamuna oli paino 79.1kg. Hyvät uutiset ovat että näin hiljaa kun paino tippuu pysyy motivaatio ja voi välillä herkutellakin (ja usko pois mä olen). Kyllä sä siihen pystyt, ostat itsellesi sopivia "herkkuja" kaappiin ja pidät vaan itsekurin korkealla.
Muista että pienikin muutos on aina positiivinen ja näkyy kyllä muille vaikka et itse sitä huomaisikaan.

Mä olen niin monta kertaa yrittänyt itse ja tsemppi ollut alussa mahtava ja kiloja karissut. Olen ollut myös Painonvartijoissa. Molemmissa tavoissa se vika, että paino nousee nopeasti, kun aina repsahdan. En ole tavannut vielä yhtään ihmistä, jolla ois reilu ylipaino pysynyt poissa varsinkaan itse suoritetun dieetin jälkeen :/ Ikävä tosiasia, mutta niiin totta. Nyt olen päättänyt että elämäni viimeinen laihdutus alkaa. Maksan siitä itseni kipeäksi, joten ehkä se motivoi, koska olen pihi ihminen enkä halua rahan menevän hukkaan. Lähipäivinä alkaa siis minun taival Xtravaganzassa ja "liemilinja" ainakin 6 viikkoa.Mielettömiä tuloksia tästä ryhmästä on syntynyt, joten se motivoi. Kesällä aion olla 25 kiloa hoikempi :) Nyt en voi enää epäonnistua :)

Yhteistyössä