Ja mojitokannu tissien väliin.
Imagine: Vako auki, suu kiinni ja kannu tissien välissä.
Muruset. Kohta on pakko mennä nukkumaan. Elämäni häpeää minua.
Ja mojitokannu tissien väliin.
mun elämä myötähäpeää:saint:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28750395:
Imagine: Vako auki, suu kiinni ja kannu tissien välissä.
Muruset. Kohta on pakko mennä nukkumaan. Elämäni häpeää minua.
taas ensimmäisen lauseesi ymmärtää jotenkutenkoffi kamppailee joiden mielestä palstan tyhmimmän mustan tittelistä
oon toisekseen vähän huolestunut
Mun myötä- ja vastahäpeää. :ashamed:mun elämä myötähäpeää:saint:
Veikkaan, että suomalaiseen kulttuuriin kuuluvan itseväheksynnän lain mukaan se epäilee pitävänsä itse sitä paikkaa nyt, ja kokee sen olevan uhattuna.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28750400:taas ensimmäisen lauseesi ymmärtää jotenkuten
toinen on toisista sfääreistä
pelkään siis (ainakin vähän) pitkällistä valmistelua vaatineen tittelini häviämistäAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28750400:taas ensimmäisen lauseesi ymmärtää jotenkuten
toinen on toisista sfääreistä
Ensi viikko tulee aina liian nopeasti. Auttaiskohan kumi?Hjaa...
muista sitten olla varuillasi tässä tulevalla viikolla.
:vampire:
Liian vähän mojitoa?mun elämä myötähäpeää:saint:
se on korjattavissa oleva olotila. Ei tosin enää tänään.Liian vähän mojitoa?
ei se tule liian nopeasti. Se tulee hitaasti. Kaikista hitaista tulemisista en pidä.Ensi viikko tulee aina liian nopeasti. Auttaiskohan kumi?
eli joudut aloittamaan intensiivipalstailun...:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28750421:Oh, olen ollut poissa niin kauan, etten enää osaa lukea ruutista sujuvasti.
kuten ennen.
toi oli sitte lupaus.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28750433:Asia korjataan. Lilii's fix'n'care.
Eiiiiiiii! |Oeli joudut aloittamaan intensiivipalstailun...:xmas:
Mies!! Lähde hippuksen kanssa kapakkiin!Sanokaas ny tolle mun miehelle että lähtee mun kans kapakkiin.
Sano, sille, että muuten luet sille kaikkia palstaketjuja koko yön ääneen..Sanokaas ny tolle mun miehelle että lähtee mun kans kapakkiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28750445:Mies!! Lähde hippuksen kanssa kapakkiin!
Katso nyt mihin seuraan hän muuten joutuu jäämään! :O
Ei se ainakaan selvinpäin kestä.Sano, sille, että muuten luet sille kaikkia palstaketjuja koko yön ääneen..
Nii eiköhän se valitse kapakan.
Sulla on mahtava musiikkimaku. Tuntuu olevan samanlainen kuin mullaNo hyvä että joku vielä on. Tää palsta hiljenee harmillisen aikaisin, Mitähän täs keksis vielä tähän iltaan?
Vihdoin sivulla 6: ap:lle säpinää!Sulla on mahtava musiikkimaku. Tuntuu olevan samanlainen kuin mulla
öitä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28750475:Päätön vakenee rälle yölle. Akku loppuu.
Törkimys.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28750475:Päätön vakenee rälle yölle. Akku loppuu.