H
HippuTAR
Vieras
Ajattelin ostaa sellasen reunallisen laatikon. Ja sitte leikata vaikka jätesäkeistä sopivia paloja sinne pohjalle niin että kun vaihtaa koko hiekan niin saa vaan kääräästä sen muovin siitä solmuun (näkyi olevan tohon tarkotukseen myynnis muoveja mutta eikö toi jätesäkkimuovi aja saman asian?). Näin jäis laatikon pesu pois. Hyvä vai huono idea?
Mikä hiekka ois parasta, mutta ei kuitenkaan hirmu kallista?
Ilmeisesti pellettejä ei kannata ostaa ku kissa on tottunut hiekkaan? Sillä oli semmosta aika isorakeista hiekkaa.
Kuinka usein koko hiekka pitäis vaihtaa?
Mulla on ittelläki ollu kolme kissaa mutta ei koskaan sisäkissaa niin nää hiekkalaatikko asiat on mulle ihan outoja.
Mikä hiekka ois parasta, mutta ei kuitenkaan hirmu kallista?
Ilmeisesti pellettejä ei kannata ostaa ku kissa on tottunut hiekkaan? Sillä oli semmosta aika isorakeista hiekkaa.
Kuinka usein koko hiekka pitäis vaihtaa?
Mulla on ittelläki ollu kolme kissaa mutta ei koskaan sisäkissaa niin nää hiekkalaatikko asiat on mulle ihan outoja.