no niin mielipiteitä ja ehdotuksia, sisältää kuvan

Olen menossa huomenna uudistamaan tukkaani, ottamaan väriraitoja ja leikkauttamaan. En kuitenkaan halua lyhyttä enkä polkkatukkaa, vaikka se onkin "nuorekas" täti-ihmisellä. Otsiksen haluaisin mutta ei enää polkkaotsista koska tukkani ole tarpeeksi runsas siihen ja sellainen kerrostettu malli kiinnostaa, mutta haluaisin hiusten edelleen ulottuvan hartioille
Jos mielestänne sopii jokin malli niin linkkiä kiitos, esitän ehdotukset sitten kampaajalle.

ps. pussi päässä -kuva on myös varteenotettava idea mutta tuskin auttaa kampaajaa paljoa :D

 
[QUOTE="Noo";24894068]Noi on kyllä ihan kauniit noin, ei paljo apua, tiedän.[/QUOTE]

no kiitos :) Mutta todellisuudessa otsatukka ulottuu leukaan ja roikkuu aina jotenkin ihmeellisesti, nyt tuossa kuvassa vaan heitetty sivuun ja vanhat raidat on kasvaneet törkeästi ulos, eli aika kammon näköinen on luonnossa
 
Jos mä saisin päättää, niin kerrostaisin hiuksia tosi reilusti, niin, että nuo edessä olevat kehystäisivät kasvot napakasti, takaa voisi sitten olla pidempi. Otsahiukset kasvattaisin pikku hiljaa pois.

Tähän tyyliin:

 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="eden_";24894096]http://go4itvol2.indiedays.com/files/2010/01/Hiukset-520x520.jpg[/QUOTE]

Toi on kyllä kiva, en vaan tiedä onko hiuksia tarpeeksi mutta huomenna sitä sitten ihmetellään kampaajan kanssa . Kiitos ! :)
 
Muistatko millaiset hiukset Farrah Fawcetilla oli joskus kauan, kauan sitten, kun minäkin vielä tunnistin edes jonkun sarjanäyttelijän.
Jokin sen tyyppinen - suuria, pehmeitä kiharoita pois päin kasvoilta ja ehkä muutama vaalentava raita?
 
Pölyesteri käymässä palstalla.
Kun sun tukka on luonnonkihara ja näyttää nyt hyvältä, niin en tekisi sille mitään muuta kuin huoltotoimenpiteet, eli latva naps, kerrostusta, jos on aiemminkin ollut, ja joku sun oman tukan väriä korostava väri ja niirtä raitoja, jos haluat. Viisto, pitkähkö otsatukka.

Ei sitä mitään kannata suoristella tai kauheesti lyhennellä. Se on just unelmatukka, mikä sulla on juuri nyt.

Ainakin itse olen ollut kaikkein tyytyväisin sellaisten kampaamokäyntien jälkeen, kun on huollettu samaa hiustyyliä, eikä keksitty jotain uutta.
 
Jos mä saisin päättää, niin kerrostaisin hiuksia tosi reilusti, niin, että nuo edessä olevat kehystäisivät kasvot napakasti, takaa voisi sitten olla pidempi. Otsahiukset kasvattaisin pikku hiljaa pois.

Tähän tyyliin:

Kiva, mutta näyttää siltä että pitäisi laittaa tosi paljon jotta näyttäisi hyvältä. Mutta tämäkin otetaan harkintaan :)
 
Muistatko millaiset hiukset Farrah Fawcetilla oli joskus kauan, kauan sitten, kun minäkin vielä tunnistin edes jonkun sarjanäyttelijän.
Jokin sen tyyppinen - suuria, pehmeitä kiharoita pois päin kasvoilta ja ehkä muutama vaalentava raita?
No silloin kun viitsin laittaa tätä nykyistä kuontaloa se on vähän samanlainen Farrahilla aikoinaan :)
Ja raidat nyt tahtoisin sellaisina lämpimän kuparinvärisinä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pölyesteri käymässä palstalla.;24894142:
Kun sun tukka on luonnonkihara ja näyttää nyt hyvältä, niin en tekisi sille mitään muuta kuin huoltotoimenpiteet, eli latva naps, kerrostusta, jos on aiemminkin ollut, ja joku sun oman tukan väriä korostava väri ja niirtä raitoja, jos haluat. Viisto, pitkähkö otsatukka.

Ei sitä mitään kannata suoristella tai kauheesti lyhennellä. Se on just unelmatukka, mikä sulla on juuri nyt.

Ainakin itse olen ollut kaikkein tyytyväisin sellaisten kampaamokäyntien jälkeen, kun on huollettu samaa hiustyyliä, eikä keksitty jotain uutta.
No mun tukka ei ole luonnonkihara, taipuisa kyllä, tässä on vaan 2 vuotta vanhat permiksen jämät. Kerrostusta on ollut joskus aiemmin ja latvaa ajattelinkin lähinnä siistiä.
Viisto, pitkähkö otsatukka kuulostaa hyvältä :)
 
pölyesteri käymässä palstalla.
No mun tukka ei ole luonnonkihara, taipuisa kyllä, tässä on vaan 2 vuotta vanhat permiksen jämät. Kerrostusta on ollut joskus aiemmin ja latvaa ajattelinkin lähinnä siistiä.
Viisto, pitkähkö otsatukka kuulostaa hyvältä :)
Ahaa, mä luulin, et se on luonnonkihara, kun olen aina kuvissa nähnyt sen kiharana. Kihara on kyllä oikein kiva sulla. Sulla on tosi kaunis tukka.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pölyesteri käymässä palstalla.;24894200:
Ahaa, mä luulin, et se on luonnonkihara, kun olen aina kuvissa nähnyt sen kiharana. Kihara on kyllä oikein kiva sulla. Sulla on tosi kaunis tukka.
Aika moni muukin luulee että se on luonnonkihara :) se kihartuu tosi helposti ja permis ei lähde muuta kuin kasvun mukana.
Tosin siitä taitaa tulla kihara, ne muutamat harmaat mitä on tullut ovat kiharia, ehanaa ! Musta tulee oikein perusmummelin näköinen :D
 
----
Nykyinen malli/tyyli näyttää tosi vanhanaikaiselta, tuo otsatukkatöyhtö varsinkin. Stailaus muistuttaa kasaria. Mä pyytäisin kerrostusta ja pitäisin sivuotsiksen, mutta hankkisin suoristusraudan tai fööniharjan, jolla tukan saa suoraksi.
 
tor
Siis... Sulla on helposti kihartuva tukka, muttei luonnonkihara?

Mulla on luonnonkihara ja se kihartuu helposti korkkiruuvi tyyliin. En pidä tukkaani suorana, joten nyt en tajua mitä tarkoitat??
 
Siis... Sulla on helposti kihartuva tukka, muttei luonnonkihara?

Mulla on luonnonkihara ja se kihartuu helposti korkkiruuvi tyyliin. En pidä tukkaani suorana, joten nyt en tajua mitä tarkoitat??
Siis hiukset ovat suorat ,sileät ja laiskasti aaltoilevat, taipuisat siis, luonnostaan muttei oikeasti kiharat. Ja kihartuu helposti, siis jos pistän vaikka paplarin kuivaan tukkaan, se kihartuu 10 minuutissa ja kiharat pysyy hyvin, sitä tarkoitan.
 

Yhteistyössä