Ä
äiti
Vieras
vain ja ainoastaan siksi miten poika oireilee=käyttäytyy siellä (lyö tönii joka pv., eikä oikein yhtä hyvin selviä ilman aikuista toimistaan kuin muut ikäiset, on kyllä fiksu poika mutta kun on niin vilkas niin em. matkalla vessaan saattaa jäädä roikkuu oven kahvaan, ja vessassa saattaa jäädä leikkimään vedellä, tönäsee kaveria yms. tarvitsee siis aikuisen muistuttamaan että mitä pitikään tehdä, osaa kyllä kaiken ja on motorisesti/kielellisesti hyvin kehittynyt), mutta ns.kiusaa muita joka pv. ikää on 4v 4kk. ja ne tekee lastensuojeluilmoituksen koska lapsen kehitys on vaarassa!! vaikka me vanhemmat emme sitä vaarannakkaan joudummme pölkylle koska he on näin päättänyt! niin tämä on sama poika joka on odottamassa aikaa perheneuvolan lasten psykologille (jonoa on sellaset n.6kk, jolle minä en voi yhtään mitään). ja muutenkin olen ajatellut että sitten 5v pääsee tutkimuksiin ylivilkkaushäiriön takia. neuvolassa kun oon puhunut täti vaan sanoo että kyllä se siitä rauhottuu. ja ryhmäkäyttäytymiseen sano vaan että josko poika hakee vielä omaa paikkaansa ryhmässä(vaihtu syksyllä pienistä isompien ryhmään, johon piti siirtyä yksi aikuinen vanhasta ryhmästä vaan eipä lopullisesti siirtynytkään)
vanhassa ryhmässä lapsi käyttäytyi samanlailla mutta siellä hoitajat (joista yksi tuntenut pojan 2v asti) sai tämän käytöksen minimiin, vaikka levoton toki oli sielläkin. hankala on ollut kotonakin koko pienen ikänsä, mutta ajan ja työn kanssa kotona on tilanne pojan käytöksen puolelta suht ok. villi on ja menevä ja impulsiivinen mutta sitä negatiivista käytöstä ollaan saatu kotona muutettua niin että pärjäämme kyllä.
vanhassa ryhmässä lapsi käyttäytyi samanlailla mutta siellä hoitajat (joista yksi tuntenut pojan 2v asti) sai tämän käytöksen minimiin, vaikka levoton toki oli sielläkin. hankala on ollut kotonakin koko pienen ikänsä, mutta ajan ja työn kanssa kotona on tilanne pojan käytöksen puolelta suht ok. villi on ja menevä ja impulsiivinen mutta sitä negatiivista käytöstä ollaan saatu kotona muutettua niin että pärjäämme kyllä.