Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:täällä ois vielä.. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:täällä ois vielä.. :xmas:
niin ja sä et yhtään auta asiaa :headwall: :headwall: :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:ai tommosia vaan....*palaa takas toiseen ketjuun*![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:ai tommosia vaan....*palaa takas toiseen ketjuun*![]()
HYI, sua.. juu mee vaan sä sinne räpläilyketjuun takas![]()
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:täällä ois vielä.. :xmas:
niin ja sä et yhtään auta asiaa :headwall: :headwall: :xmas:
jälkkäriks ajattelin vetää tota trio (mansikka-suklaa-vanilja) jätskiä. On herkkupäivä
![]()

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:ai tommosia vaan....*palaa takas toiseen ketjuun*![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:ai tommosia vaan....*palaa takas toiseen ketjuun*![]()
Nii ja miten niin hyi mua?
![]()
Mistä sä tiiät mitä aattelin? Mähän saatoin aatella vaan lakritsasuklaasekotusta! :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä tein karkkia.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:ai tommosia vaan....*palaa takas toiseen ketjuun*![]()
![]()
Mistä sä tiiät mitä aattelin? Mähän saatoin aatella vaan lakritsasuklaasekotusta! :heart:
Kuulostaa ihan joltain,mitä sie voisit ajatella![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:No ootas keksitään mitä muuta vois tehdä mieli....
Kinuskirahkaa jossa vilhelmiina-keksin murusia ja karpaloita? *lääh*![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:ai tommosia vaan....*palaa takas toiseen ketjuun*![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:No ootas keksitään mitä muuta vois tehdä mieli....
![]()
Mulle tuli lammikko suuhun kun ajattelin :snotty: onko toi oikeesti hyvää ? Pitäis sitten kokeilla sen mä tiedän että kinuski ja karpalo toimii![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:No ootas keksitään mitä muuta vois tehdä mieli....
![]()
Mulle tuli lammikko suuhun kun ajattelin :snotty: onko toi oikeesti hyvää ? Pitäis sitten kokeilla sen mä tiedän että kinuski ja karpalo toimii![]()
Se on aivan M I E L E T T Ö M Ä N hyvää! Ei parempaa olekaan, usko mua! Jokainen vieras jolle olen sitä tarjonnutt, on lähtenyt resepti mukanaan kotiin.
:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä tein karkkia.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja maarit:Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:No ootas keksitään mitä muuta vois tehdä mieli....
![]()
Se on aivan M I E L E T T Ö M Ä N hyvää! Ei parempaa olekaan, usko mua! Jokainen vieras jolle olen sitä tarjonnutt, on lähtenyt resepti mukanaan kotiin.
:heart:
ohjetta sitten kehiin!
mitä kaikkea laitetaan ja miten paljon?![]()