T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äitykkä:Aikaisinpa olet aloittanut! Mmmm, lanttulaatikkoa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vIErAs:kerropas minullekin hvyä lanttu ja porkkanalaatikon ohje![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kiva:on hyvä aloittaa ajoissa niin välttyy töiden kasaantumiselta ja pahimmalta stressiltä. minä ajattelin aloittaa ensi viikolla ikkunoiden pesusta ja erinäisten tavaraläjien järjestelystä. enkä millään pahalla sano´, mutta minusta lanttu- ja porkkanalaatikoiden maku ei ole enää kovin hyvä yli kuukauden pakastamisen jälkeen... tai no minä käytän kyllä voita ja kermaa, niin vaikuttaahan sekin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:itse olen niin laiska ja ostan saarioisen laatikoita, sitten jouluatatona vähän maustan niitä voilla ja kermalla ja korppujauhoa päälle ja uuniin...ja kukaan ei tiedä olenko itse tehnytJa ei isllä ole väliäkään kyllä kehtana myöntääkkin etten tee noita itse.
Mä ajattelin aloittaa tänä vuonn aniin ajoissa kuin mahdollista eli heti, kun tiedän, keitä joulupöydässä istuu. Ts pitääkö ruuista tehdä maidottomat ja munattomat vai ei. Mä pidän voista ja kermasta laatikoissa, mutta jos siskontyttö viettää joulua meidän kanssamme, niin sitten pitää voi korvata margariinilla ja kerma kaurakermalla.Alkuperäinen kirjoittaja kiva:on hyvä aloittaa ajoissa niin välttyy töiden kasaantumiselta ja pahimmalta stressiltä. minä ajattelin aloittaa ensi viikolla ikkunoiden pesusta ja erinäisten tavaraläjien järjestelystä. enkä millään pahalla sano´, mutta minusta lanttu- ja porkkanalaatikoiden maku ei ole enää kovin hyvä yli kuukauden pakastamisen jälkeen... tai no minä käytän kyllä voita ja kermaa, niin vaikuttaahan sekin.
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:Meillä eka tortut leivottiin jo elokuussa, mutta ne syötiin ihan samantien. Porkkanalaatikkoa tein itse eilen ja se onnistui niin hyvin että en kyllä ikinä osta enää kaupan valmiita laatikoita. Mietin meneekö laatikot pakkasessa vetiseksi, jos pakastaa ne? Tuosta laatikosta ei kyllä pakkaseen jäänyt, se menee kyllä samantien mahaan.