No niin buranan popsijat ja masennuksesta kärsivät prozacin ystävät :D

Kaapissa on syöpää sairastavan mieheni käyttämättä jääneet kipulääkkeet, 100 kpl. Käynkö vetämässä ne? Pääseekö sillä suorituksella johonkin kerhoon?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaapissa on syöpää sairastavan mieheni käyttämättä jääneet kipulääkkeet, 100 kpl. Käynkö vetämässä ne? Pääseekö sillä suorituksella johonkin kerhoon?

No eipä tässä nyt ihan tuollainen idea ollu. =) Lähinnä nyt viittasin siihen että paljonhan täällä palstalla puhutaan erilaisista lääkkeistä, etenkin masennuslääkkeistä. Ja sitten kun miettii että kuinka paljon me ihmiset loppujen lopuksi syödään nykyaikana kaikenmaailmaan pillereitä niin tuo luritus oli aika huvittava. Sitten kun sitä funtsii että monenkohan moista erilaista lääkettä sitä on itsekin tullut napsittua jo tähän elinikäänkin mennessä.. no huh, ei siitä sormet eikä varpaat. Hyvähän se on että on lääkkeitä ja tarpeenseenhan niitä tavallisesti käytetään, ei siinä.

Meinaan vaan että täytyykö sitä ihan väen vängällä ottaa ja ymmärtää asiat väärin että saa jonkun syyn vetää herneet nenään? Mutta jos tuo sun takakireys niillä miesvainaas tableteilla lähtee niin ota ihmeessä. :headwall:

Kait se kerho mihin tässä jäseniä haettiin on sellainen kuin huumorintajuisten kerho. ;) :D :laugh:

Vitsinä kyllä tuon heitin. Herneillekin olen allerginen :(

Ja se mies ei ole vainaa.

Sori. Se taisinkin sitten ilmeisesti olla minä, jonka huumorintaju ontui ja otin kommenttisi tosissaan. :ashamed: Ilman hymiöitä tollaista tekstiä on vähän vaikea tulkita ja tällä palstalla hyvinkin voin kuvitella että joku ihan tosissaan olisikin ottanut potaattia nokkaansa, you know. ;)

Vähän on muutoksia elämään luvassa. Mut seesteisesti mennään kuitenkin. Jussin jälkeen lomille täälläkin, ja syksyllä alkaa opiskelut työn ohessa. Että muutoksia, muutoksia.
Mut kiva, et on kivaa. Missä te mökkeilette?

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:

Sori. Se taisinkin sitten ilmeisesti olla minä, jonka huumorintaju ontui ja otin kommenttisi tosissaan. :ashamed: Ilman hymiöitä tollaista tekstiä on vähän vaikea tulkita ja tällä palstalla hyvinkin voin kuvitella että joku ihan tosissaan olisikin ottanut potaattia nokkaansa, you know. ;)

No hard feelings. Ja jos moisia pukkaisi, niin ainahan voisi ottaa jonkin pillerin, joka helpottaisi ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:

No hard feelings. Ja jos moisia pukkaisi, niin ainahan voisi ottaa jonkin pillerin, joka helpottaisi ;)

No nimenomaan! :laugh: Mutta oikeasti, sori nyt vielä väärinymmärryksestä ja turhasta naskuamisestani. Pilkka osus omaan nilkkaan. :ashamed: :D

Yhteistyössä