No ni, nyt se sitten iski....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
xmas-smiley-019.gif

Miten teidän joulunodotus alkaa, miten ruokitte fiilistä :xmas: Minä olen tilannut jo kolme lahjaa, yksi tuli englannista asti. Hankkinut sellaisia lahjoja joita ei löydy mistään täältä läheltä. Tuntuu että joulufiilis alkoi siitä. Eilen katselin jo joulukrääsää jota oli halensin alepuolella :D

Tilasin eilen sisustuspuodista muutamia vanhanajan joulukoristeita :) Sienimetsällä katselen "sopivaa joulukkusta". Kuusen ostan kyllä sitten ihan laillisesti. Olen myös lueskellut sisustusblogeja ja niiden jouluaiheita. RAKASTAN JOULUA JA SEN SUUNNITTELUA!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tilasin eilen sisustuspuodista muutamia vanhanajan joulukoristeita :) Sienimetsällä katselen "sopivaa joulukkusta". Kuusen ostan kyllä sitten ihan laillisesti. Olen myös lueskellut sisustusblogeja ja niiden jouluaiheita. RAKASTAN JOULUA JA SEN SUUNNITTELUA!!

Ja sammalta, jäkälää ja käpyjä pitää käydä keräämässä.

Mekin päästään muuttamaan omakotitaloon kuukauden päästä ja sit alkaa joulun suunnittelu. Oon kyl jo miettiny mihin joulukuusi tulee ja kyntteliköt ym. valot. Joululahjoja en oo viel kerinny miettii. Meil on viel kuopuksen synttäritkin siinä joulukuussa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
kai muuten tälläset valot sit teidänki partsille? :xmas: http://www.youtube.com/watch?v=51Hy97GNQxI&feature=fvw

Toki! :laugh:

No onhan joulu kiva ja iso juhla, tosin ne alkuvalmistelut näännyttää mut :whistle: . Ja kamalinta joulussa on just noi marketeissa epävireisesti möykkäävät kulkuset, kulkuset. Huh! Mutta joo, tykkään joulusta mut en ihan vielä valmistele.

Yhteistyössä