No mutta, jos nyt tulis sellanen 80-luvun vaatemuoti

Meillä lapset katsoi ko. ohjelmaa ekana tälleen: :O:O:O
Sitten ne epäröi; onko tää muka totta, onko tuollaista ollut ENNENVANHAAN (kiitti...)? :confused:
Ja loppujen lopuksi niillä petti pokka totaalisesti, jäätävää huutonaurua kun Matti Esko ja Berit alkoi joraamaan :laugh: :D

Meidän 10-vuotias on hetken katsonut sitten silleen kohteliaan hiljaa ja vähin äänin liuennut paikalta :D.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Meillä lapset katsoi ko. ohjelmaa ekana tälleen: :O:O:O
Sitten ne epäröi; onko tää muka totta, onko tuollaista ollut ENNENVANHAAN (kiitti...)? :confused:
Ja loppujen lopuksi niillä petti pokka totaalisesti, jäätävää huutonaurua kun Matti Esko ja Berit alkoi joraamaan :laugh: :D

:D

Siinä sai meilläkin selittää, että "juu-u, ennen vanhaa on ollut tuollaista"

Tytär tuumi, että "aika kamalat on kyllä hiukset kaikilla" :laugh:

Jooo, minullakin on tuollainen kampaus aikanaan ollut. ;) "onneksi äiti sulla ei enää ole sellaista kampausta" :laugh: Pitäiskö repäistä seuraavalla kampaamokäynnillä???? :laugh: Lapset kulkisi enää missään minun kanssa :D

• Tykkää
Reactions: Anatolia
[QUOTE="vieras";27198552]No nii-i :D! Niillähän oli ihan huippuhienoja vaatteita, sellaisia ihkuja farkkuja, joissa oli mokkapaikat ulkosivuissa ja kuminauhat lahkeissa :D. Ja siis arvaa miten hienoja ne oli, kun kävi ihan pääkaupungissa saakka ostamassa kun turussa ei vielä ollut omaa vaatehuonetta (simoineen) :laugh:![/QUOTE]

Missähän vaiheessa ne takit tuli miehille (nuorille)... silkkiäkö ne muka oli ja resorit vyötäröllä..
Niitä oli viininpunaisia ja tummanvihreitä. Ja ne oli just vaatehuoneelta. :D

Uijui ne mintunvihreät ja vaaleanliilat asut - tukkarusetista kenkiin kaikki täsmälleen samaa sävyä... :)
Joo, kaikki oli samaa sävyä :D

Meillä on valokuva mun äidistä & kahdesta tädistäni. Joissain kemuissa otettu ilmeisesti, koska skoolaavat siinä. Kaikilla on sellaiset hillittömät kokohaalarit, jotka oli erittäin IN jossain vaiheessa 80-lukua; yhdellä mintunvihreä, toisella persikanvärinen, ja kolmannella vissiin vaaleankeltainen. Ja luonnollisestikin korvakorut on samaa sävyä (sellaiset isot muoviset nappikorvikset). Saankohan selkääni jos skannaan sen kuvan nettiin jollekin kasarikauhistussivustolle? :laugh:

SSÄRJ!GAÄSFLKGHAÄEPIRGÄAIPWJRGÄAELIJGÄILEARHGÄQEOIHGRÄWPIHRUÄAEPURGÄAO&UGÄOAUE&HO&UAEGOUQEÖOTGUAEÖO/IUQÖOW&URTEAFOUÖFÖW&OEURAWRÖO&YFAEÖOUYQWÖIUGQWÖOUTQÖ@RUTÖ@QTOOUTQ@/ÖOT&AWÖURUTQWOLRITQWLOYRUYOLWUARGAWRÖLUTLKEURGHÖAWORGUAÖOWIFGRALREIGQEHÖIRGÖOAWIRYTIOWYRUÖOIAWHRGPÄIUASRTEAURGÄOAERTIOUQR&OYQEÅOY^&*#RÖY/#

9884-80-luku-setti-naisille-etu.jpg

Mun tyyli oli kasarilla enemmänkin tämä. Oli piukkoja mustia housuja, pillifarkut ehjinä ja revittyinä, nilkkapituiset saapikkaat, säärystimiä talvella, mustaa ja neonväriä, lyhyt farkku- ja nahkatakki, dingo-huiveja ja rannekkeita.

mulla on vieläkin lähimain sama kuin mitä oli 80-luvulla, tukkaki on samanlainen siili mikä piti laittaa että tohti mennä sotaväkkeen

eli lenkkarit, farkut ja musta rotsi

Yhteistyössä