No mutta, jos nyt tulis sellanen 80-luvun vaatemuoti

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
nii vetäsikkö päälles? Tyylin tämä
normal_422421418.jpg

:D

Joo en miekkään käyttäny mut jos se nyt vaan ois MUOTIA. :xmas:

Mietin vaan ko naurattaa "vanhan ajan" vaatemuoti (60-70-luku on kyllä nii hienoja vaatteita täys) nii mites jos nuo nyt vasta tulis muotiin... Naurettaankohan me parinkymmenen vuen päästä tämänki hetken haaremihousuille (joita en muutes käytä) ja mitäs kaikkea sitä nyt onki....

Noi mustat kuviohousut on oikeestaan aika hienot... :D Kyllähän noi oli sillon ihan kunnon muotia ja tyyliä. Samalla tavalla varmasti katsotaan kymmenen vuoden päästä tämän hetken vaatteita ja vedetään facepalmia, että huhhuh mitä sitä on puettu päälle.

Kyllähän noita helsingissä näkee päivittäin.

Ensimmäisen kerran ajattelin että vittu nuo friikit on karannu sirkuksesta, mutta ei ne ollut.

Olivat vaan muuten vaan vajaita friikkejä.

Et sitten nuorten osastolla ole vaatekaupoissa käynyt? Juuri tuolla värityksellä oli kesällä tytöille verkkareita, leveitä lyhyita paitoja yms kasarityylistä.

Tuollaisia housuja ei tullut kasarina käytettyä, yksivärisä olivat silloin. Mutta paitoja löytyi tuota tyyliä, väriyhdistelmiänä musta&valkoinen, mintunvihreä&valkoinen, kelta&harmaa.

Kaapista löytyisi muuten yksi sähkösininen lepakkohihainen pusero tallessa, tosin lepakkohihat meni jo joku vuosi sitten :D

[QUOTE="vieras";27198204]Et sitten nuorten osastolla ole vaatekaupoissa käynyt? Juuri tuolla värityksellä oli kesällä tytöille verkkareita, leveitä lyhyita paitoja yms kasarityylistä.

Tuollaisia housuja ei tullut kasarina käytettyä, yksivärisä olivat silloin. Mutta paitoja löytyi tuota tyyliä, väriyhdistelmiänä musta&valkoinen, mintunvihreä&valkoinen, kelta&harmaa.

Kaapista löytyisi muuten yksi sähkösininen lepakkohihainen pusero tallessa, tosin lepakkohihat meni jo joku vuosi sitten :D[/QUOTE]

Juu ei ole nuorten osastolle ollu asiaa kyllä. Mie nyt oon muodista jälessä muutenki ko makkaan sairaalassa pitkiä päiviä nii tiä mitä nykykakarat pukkee päällensä :D

Mullon ainaki yks neonvihreä t-paita tallessa, semmonen kireä ihomyötänen ja siinä oli joku teksti, muistan että sain sen ko täytin 9v eli 1989... Pittääki ettiä se ko pääsen kottiin vintille kaiveleen :D Vielähän se menis päälle, mulla oo tainnu ko tissit kasvaa vaan tielle, eli napapaitana mennee :xmas:

Mä oon 80-luvun teini, eikä todellakaan kukaan käyttänyt salihousuja silloin missään, paitsi ehkä siellä salilla.

80-luku on aika pitkä aika, siihen mahtuu monenlaista muotia. Mullakin on ollut leppakkohihaisia paitoja, mutta esim. paitapuserossa ne näytti kyllä ihan hyviltä.

Ylilyönneiksi mun mielestäni menevät suuret olkatoppaukset, 80-luvun alun haaremihousut - ne olivat kamalia silloinkin. Ja mun mielestäni Dingo-huivit olivat kamalia!

En mä varmaan vetäisi tuollaisia kuteita päälle....

...enää :ashamed:

Aihetta sivuten; ootteko katselleet Syksyn Sävel retroa? Ihan huippu :D. Nauraa räkätän ja samanaikaisesti tunnen jotain outoa myötähäpeää. Ne vaatteet, hiukset, kaikki :laugh:

Joo en miekkään käyttäny mut jos se nyt vaan ois MUOTIA. :xmas:

Mietin vaan ko naurattaa "vanhan ajan" vaatemuoti (60-70-luku on kyllä nii hienoja vaatteita täys) nii mites jos nuo nyt vasta tulis muotiin... Naurettaankohan me parinkymmenen vuen päästä tämänki hetken haaremihousuille (joita en muutes käytä) ja mitäs kaikkea sitä nyt onki....

Haaremihousuthan oli just kasarityyliä parhaimmillaan. Meillä oli jopa haaremihaalareita. Vähän niinku nyt on niitä jumpsuit-haalareita, mut niissä oli sit haarukset siel polvissa asti.

Ja tosiaan nyt kun menee esim Kapphallin nuorten puolelle, on siel niiin neon värejä että....

En, enkä pitänyt tuollaisia 80-luvullakaan.

Sen sijaan moni teistä taitaa pukea tuollaisia pienille viattomille lapsilleen - ainakin sen perusteella mitä tänään näin CM:n lastenvaateosastolla: ulkovaatteet :D

EIIIII :D!! En kyllä ihan noin kirjavasti pukeutunut silloinkaan mutta kyllä mulla oli neonkeltainen takki (vaatehuoneelta, meidän kaveriporukalla oli kaikki värit edustettuna). Mutta ihan huutavan kireistä farkuista ei luovuttu, mieluiten mustat micmacista hankitut. Kaveri sitten kavensi ne riittävän kireiksi (eli semmosiksi kymmenessä minuutissa puettaviksi/riisuttaviksi). Strechfarkkujen keksijä oli jumala!

Mutta onneksi nykyiset ruuminmuodot ei mahdollista enää totakaan :D.

[QUOTE="vieras";27198503]EIIIII :D!! En kyllä ihan noin kirjavasti pukeutunut silloinkaan mutta kyllä mulla oli neonkeltainen takki (vaatehuoneelta, meidän kaveriporukalla oli kaikki värit edustettuna). Mutta ihan huutavan kireistä farkuista ei luovuttu, mieluiten mustat micmacista hankitut. Kaveri sitten kavensi ne riittävän kireiksi (eli semmosiksi kymmenessä minuutissa puettaviksi/riisuttaviksi). Strechfarkkujen keksijä oli jumala!

Mutta onneksi nykyiset ruuminmuodot ei mahdollista enää totakaan :D.[/QUOTE]

Vaatehuoneelta :D

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Meillä lapset on ihastunut niihin mainoksiin, kuulemma sellaisia voisi tulla yhä edelleen :D
Meillä lapset katsoi ko. ohjelmaa ekana tälleen: :O:O:O
Sitten ne epäröi; onko tää muka totta, onko tuollaista ollut ENNENVANHAAN (kiitti...)? :confused:
Ja loppujen lopuksi niillä petti pokka totaalisesti, jäätävää huutonaurua kun Matti Esko ja Berit alkoi joraamaan :laugh: :D

Yhteistyössä