No mites mun päivän syömiset :D Laihduttaa yritän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihiksella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laihiksella

Vieras
Aamulla , jogurtti, kuppi kahvia

lounas, liha/perunalaatikkoa yksi kauhallinen, salaattia puoli lautasellista, lasi vettä

Välipala, banaani

päivällinen, salaattia ja jauhelihaa tecomausteilla

Laihdunko?? Lihaa en syö missään muussa muodossa kuin jauhelihana tai makkarana, makkara ei laihduttaessa käy päinsä, joten jauhelihaa syön. Kalaa en myös syö ollenkaan. Kanaa myöskin jauhettuna

Alkuperäinen kirjoittaja Ambrosia85:
Juo enemmän vettä - lasi päivässä ei riitä mihinkään

joo siis tietysti olenkin juonut, laitoin vain kaikki mitä ruokaillessa on tullut nautittua :)

päivällisen kanssa join lasin myös maitoa, se unohtui

Laihtuuhan sitä jos kalorimäärä jää alle kulutuksen, ihan sama mitä se syöminen sitten on. saanko kysyä miksi et syö muuta kuin jauhelihaa? Kanaa ja kalaa saisi syödä punaiseen lihaan verrattuna usein enemmän kun on vähärasvaisempaa ja nälkä pysyy paremmin loitolla ja kolesteroli arvotkin tykkää.

Alkuperäinen kirjoittaja o:
Kannattaa tuosta kalsiumin saannista muutenkin huolehtia. Jugurtti ja yks maito lasi ei ole paljon päivässä.

Koska missään muussahan ei ole kalsiumia ku maidossa |O |O |O |O |O

Äääääääääääääh. Mä en jaksa tätä palstaa. Monesko kerta tuo on nyt puolen tunnin sisällä ku tää sama juttu tulee esille.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kasvissyöjä:
Jauheliha mätänee vatsassasi, tiesitkö? Makkarat pois ja kasvikset kehiin. Kalaa ja kanaa ruokavalioon, mielellään liha pois.

Luitko aloitusta ollenkaan :o

Mä luin enkä mä ymmärrä miks sä et syö lihaa muissa muodoissa. Oletko päättänyt, että se on pahaa? Vai? Olet siis nirso?

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Kannattaa tuosta kalsiumin saannista muutenkin huolehtia. Jugurtti ja yks maito lasi ei ole paljon päivässä.

Äääääääääääääh. Mä en jaksa tätä palstaa. Monesko kerta tuo on nyt puolen tunnin sisällä ku tää sama juttu tulee esille.

Eipä ap: listassa taida olla kauheasti niitä muitakaan missä kalsiumia olisi maidon ja jugun lisäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:

Eipä ap: listassa taida olla kauheasti niitä muitakaan missä kalsiumia olisi maidon ja jugun lisäksi.

Riippuu vähän siitä, mitä salaatissa oli :) Jäävuorisalaatti ja esim lollo rosso lehtisalaatti ovat aika hyviä kalsiuminlähteitä. Kurkussakin on jo jonkun verran kalsiumia, samoin sipulissa ja mm kaaleissa. Eli riippuu vähän salaatista, toki, mutta kyllä siellä on ollu kalsiumia.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:

Riippuu vähän siitä, mitä salaatissa oli :) Jäävuorisalaatti ja esim lollo rosso lehtisalaatti ovat aika hyviä kalsiuminlähteitä. Kurkussakin on jo jonkun verran kalsiumia, samoin sipulissa ja mm kaaleissa. Eli riippuu vähän salaatista, toki, mutta kyllä siellä on ollu kalsiumia.

jäävuorisalaattia, kurkkua, tomaattia, raejuustoa oli salaatissa. Sipulia jauhelihan seassa :)

Yhteistyössä