Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:luulisin että jotenkin näin (muutoksia tulee varmasti)
ma kanawokki vihanniksineen
ti luulisin että joko kala-tai jauhelihakeitto
ke possun pihviä ja vermiselliä
to täyttävä munakas erinäisillä täytteillä
pe täytetyt paprikat ja jauhelihamureke
ja tietenkin joka aterialla salaattia
vkl meilläkin vähä auki
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:luulisin että jotenkin näin (muutoksia tulee varmasti)
vkl meilläkin vähä auki
mitä on vermiselli?
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:luulisin että jotenkin näin (muutoksia tulee varmasti)
vkl meilläkin vähä auki
mitä on vermiselli?
mung-pavusta tehtyä "spagettia"...
Alkuperäinen kirjoittaja miukuliina:miten teillä riittää ruuasta vielä seuraavalle päivällekin? varsinkin, kun lapsia vielä syömässä!!! mä teen esim. 5l makkarakeiton, niin ei siitä miehen kanssa kahta päivää syödä! ja 2 kilon pussin käytän perunaa ja 3-4 pss keittojuureksia tuohon määrään, eli lientä siihen ei juuripaljon mahdu.
Alkuperäinen kirjoittaja miukuliina:miten teillä riittää ruuasta vielä seuraavalle päivällekin? varsinkin, kun lapsia vielä syömässä!!! mä teen esim. 5l makkarakeiton, niin ei siitä miehen kanssa kahta päivää syödä! ja 2 kilon pussin käytän perunaa ja 3-4 pss keittojuureksia tuohon määrään, eli lientä siihen ei juuripaljon mahdu.
Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:Alkuperäinen kirjoittaja miukuliina:miten teillä riittää ruuasta vielä seuraavalle päivällekin? varsinkin, kun lapsia vielä syömässä!!! mä teen esim. 5l makkarakeiton, niin ei siitä miehen kanssa kahta päivää syödä! ja 2 kilon pussin käytän perunaa ja 3-4 pss keittojuureksia tuohon määrään, eli lientä siihen ei juuripaljon mahdu.
Hmm.. Aika isolta satsilta kuulostaa sun soppa..
Mä laitan 4-5perunaa, pussin keittojuureksia, neljä makkaraa (atrilliapaketin) ja yhden tomaattimurskapurkin. Me syödään siitä miehen ja koiran kans ainakin kaks päivää plus mä ehkä vielä kolmannenkin päivän. Ja me ollaan isoruokaisia!!
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:onko täällä muita jotka ei suunnittele etukäteen mitä syödään??![]()
meillä otetaan päivä kerrallaan ja katotaan mitä tekee mieli.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:onko täällä muita jotka ei suunnittele etukäteen mitä syödään??![]()
meillä otetaan päivä kerrallaan ja katotaan mitä tekee mieli.![]()
Toki lista muuttuu mahdollisesti viikon aikana mutta noihin tuli tänään kaupasta hankittua tarpeet.