J
jjjj
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minusta:Beata on kaunis nimi
Piitta, eih.. Kirjoitusasu kaunis mut rumalta kuulostaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minusta:Beata on kaunis nimi
Tunnen yhden Beatan. Nimi sanotaan samalla tavalla kuin kirjoitetaan.Alkuperäinen kirjoittaja jjjj:Alkuperäinen kirjoittaja minusta:Beata on kaunis nimi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tunnen yhden Beatan. Nimi sanotaan samalla tavalla kuin kirjoitetaan.Alkuperäinen kirjoittaja jjjj:Alkuperäinen kirjoittaja minusta:Beata on kaunis nimi
Alkuperäinen kirjoittaja jjjj:Alkuperäinen kirjoittaja minusta:Beata on kaunis nimi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tunnen yhden Beatan. Nimi sanotaan samalla tavalla kuin kirjoitetaan.Alkuperäinen kirjoittaja jjjj:Alkuperäinen kirjoittaja minusta:Beata on kaunis nimi
Alkuperäinen kirjoittaja utelen:onko teillä nimiasia menny yhtään eteenpäin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jos kerran:nell ni miksei nelle?
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja jos kerran:nell ni miksei nelle?
kirjoitus muotona mietin tota Nelle mutta sit sais aina sanoa Nell, e lopussa. Nell kuulostaa mun mielestä kivalta mun Nelle taas ei.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mites Niia tai Noona?
Alkuperäinen kirjoittaja Eme:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja jos kerran:nell ni miksei nelle?
kirjoitus muotona mietin tota Nelle mutta sit sais aina sanoa Nell, e lopussa. Nell kuulostaa mun mielestä kivalta mun Nelle taas ei.![]()
Kyllähän jokainen tajuaa että nimi sanotaan ilman viimeistä e:tä,tai luulisi ainakin. Mutta onhan Nellkin nimi,ruotsissa on monta sen nimistä =)
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja utelen:onko teillä nimiasia menny yhtään eteenpäin?![]()
eipä oikeestaan. sen jälkeen kun käskin keksiä omia nimiä niin oon antanu ukon miettiä niitä. :kieh:oon muutama kauppa yrittäny kyllä tehä..tyyliin "jos saan päättää nimeä niin saat ostaa sen 42 tuumasen taulutelkkarin".
epätoivosta juu.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja utelen:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja utelen:onko teillä nimiasia menny yhtään eteenpäin?![]()
eipä oikeestaan. sen jälkeen kun käskin keksiä omia nimiä niin oon antanu ukon miettiä niitä. :kieh:oon muutama kauppa yrittäny kyllä tehä..tyyliin "jos saan päättää nimeä niin saat ostaa sen 42 tuumasen taulutelkkarin".
epätoivosta juu.
![]()
onko tiedossa yhtään semmosia mitkä miellyttää kumpaaki? jos niin mitä? t. utelias
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja utelen:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja utelen:onko teillä nimiasia menny yhtään eteenpäin?![]()
epätoivosta juu.
![]()
onko tiedossa yhtään semmosia mitkä miellyttää kumpaaki? jos niin mitä? t. utelias
![]()
Lilia oli muistaakseni ukon mielestä ok. Luna oli ok siihen asti et se sai tietää että se tarkoittaa kuuta. |O :headwall: muuten kaikki ollu blää sen mielestä.
Alkuperäinen kirjoittaja utelen:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja utelen:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja utelen:onko teillä nimiasia menny yhtään eteenpäin?![]()
epätoivosta juu.
![]()
![]()
Lilia oli muistaakseni ukon mielestä ok. Luna oli ok siihen asti et se sai tietää että se tarkoittaa kuuta. |O :headwall: muuten kaikki ollu blää sen mielestä.
nättejä nimiä. entäpä Lili? =)