M
"mies"
Vieras
kyn täällä on parissakin ketjussa pohdittu että mistä sen nyt tietää että onko mies kiinnostunut, niin vastakysymys; mistä tietää että nainen on kiinnostunut miehestä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eli kumosit ton aiemman sepustuksen sitten.
Voi naiset! Onneks en oo mies, en takuulla kestäis yhtäkään akkaa. Olis oltava homo.![]()
Mun täytyy sanoa että tollaset pätee mun kohdalla jokaikiseen ihmiseen joka on mun mielestä mielenkiintoinen tavalla tai toisella.
Koskettelen ainoastaan ihmisiä jotka koen "turvallisiksi", mikä on aika vähän, mutta tähän lukeutuu joitakin kavereita ja oma perhe.. Tosin kavereiden kohdalla se on lähinnä halaaminen tmv. kun taas esimerkiksi miehen kohdalla kasvojen koskettelua tai käden laittamista reidelle taijotain, hieman intiimimpää..
Itse olen aika suora ilmaisussani ja se kenestä olen todella, oikeasti kiinnostunut on kyllä sen tiennyt, todella. Mä en ole mikään "vaikeasti saatava"-leikittelijä.
Mun mielestä noin yleisestiottaen ihan turhia kaikenmaailman "kosintarituaalit", "älä soita vaan odota että se soittaa" tai "leiki vaan välinpitämätöntä" jne. on ihan hanurista, ihmisten pitäisi mun mielestä osata olla avoimempia tuossakin suhteessa eikä yrittää olla muuta kuin on.
Mutta siis lainaamastani tekstistä, ihmekös mua on niin monesti väärinymmärretään, jos nuo koetaan jotenkin "tyrkkyefekteiksi" (anteeksi en löytänyt parempaa sanaa). Mä saatan nimittäin olla ihan lumoissani vaikka jonkun ihmisen puhetavasta tai ilmeistä, tai asenteesta, tai vain älystä ja keskustelutaidosta, mutta en kuitenkaan "sillä tavalla" kiinnostunut ihmisestä noin muuten.
Ohos, olipas paljon peesattavaa.![]()
Hyvä, etten koe itteäni ihan outolinnuksi![]()
Joo olen mä sua ennenki peesaillut. Ainakin mielessäni.Ja ollaan asuttu samassa paikassakin (HR) joskus, ei vissiin vaan samanaikaisesti.
Onko miehet kehuneet sitä että oot suora?