No missä ja miten teillä nukutaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aamuäree

Aktiivinen jäsen
10.04.2007
48 565
16
38
Etelä-Pohjanmaa
Meillä esikoinen oppi vihdoin nukkumaan omassa sängyssään ja omassa huoneessaan, ikää 5 vuotta ja risat.

Nuorempi 2,5 vuotias nukahtaa toisinaan omaan sänkyynsä meidän makkarissa mutta kömpii isoon sänkyyn jossain vaiheessa yötä ellei sitten nuku koko yötä siellä.

Mies nukkuu isossa sängyssä makkarissa.

Minä nukun olkkarissa sohvalla.

Kaikki saavat hyvin nukutuksi. Seksielämää voi tosiaan viettää muulloinkin kuin yöllä. B)

Mikä tämä malli nyt sitten on? Eriytetty perhepeti?

vanhemmat omassa makkarissaan, ja lapset omissaan.. aluksi sisarukset nukkuivat samassa huoneessa, mutta kun esikoinen meni kouluun, niin saivat omat soppensa =) ja nukutaan hyvin, vain jos lapset sairaina, niin voivat jotain puuhastaa yöllä :D muuten nukutaan ku tukit koko porukka ja jaksetaan päivät touhuta ja olla reippaita =)

Kaikki menee illalla omiin sänkyihin; pojat kerrossänkyyn omaan huoneeseen ja me miehen kaa isoon makkarin sänkyyn.
Aamulla esikoinen on ainoa varma, joka herää omasta sängystään :D
Muiden paikka vaihtelee tilanteen mukaan.

minä ja ukko mun sängyssä, lapset omassa kerrossängyssä. lapsena nukkuivat mun vieressä ja nyk exä nukkui olkarissa vieraspatjalla ihan senkin takia ku heräs töihin klo 4 enkä halunnut herätä siihen ku se vingutti torkkua, puki, yski, kampes ylös, teki ties mitä ennenku poistu samasta huoneesta laittamatta ovea perässään kiinni... :xmas: |O :whistle:

Vanhemmat lapset 3 v ja 5,5 v nukkuvat omassa huoneessaan kerrossängyssä. Eivät juuri sieltä hiiviskele. Keskimmäinen tuli viereemme toisinaan yöllä ennen kuin vauva syntyi ja sitä jatkui joitain kuukausia, nyt nukkuu omassaan. Vauva 7 kk ja me vanhemmat nukumme omassa makkarissamme. Yöt suht rauhallisia. :)

Kersa nukkunut omassa huoneessaan 6kk ikäisestä lähtien, teki hyvää kaikkien öille. Mie ja äljäke makkarissa, joskin monesti äljäke nukkuu sohvalla yönsä (nukahtaa siinä helposti) ja mullehan passaa olla sängyn yksinvaltias :D

Ai joo, heräsin mä yks yö pöntöltä.. lasketaanko sitä :o

tytöllä on meidän sängyssä kiinni jatkettava.. joskus nukahtaa kylläkin meidän sänkyyn ja silloin tilanteesta riippuen siirretään joko omaan sänkyyn tai sitte toinen vanhemmista (yleensä iskä ;) ) nukkuu sohvalla..

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Kersa nukkunut omassa huoneessaan 6kk ikäisestä lähtien, teki hyvää kaikkien öille. Mie ja äljäke makkarissa, joskin monesti äljäke nukkuu sohvalla yönsä (nukahtaa siinä helposti) ja mullehan passaa olla sängyn yksinvaltias :D

Ai joo, heräsin mä yks yö pöntöltä.. lasketaanko sitä :o

Ei lasketa ellei se ole säännöllistä :laugh:

Kaikki omissa huoneissamme. Siis jokainen yksin. Saa kaikki yörauhan, kun ollaan levottomia nukkujia ja minä teen vuorotyötä, niin nukkumaanmeno- ja heräämisajat on ihan oman rytmin mukaiset...
Siis meitä on ,minä, mies ja 3-vuotias tyttö.

Tyttö nukku vauvana pinniksessä ja nyttemmin nukkuu mun viekussa :D

Asuttiin tossa muiden nurkissa vähän aikaa olosuhteiden pakosta ja siellä tyttö joutui nukkumaan vieressä, sitten jäi vissiin tavaksi. Nukahtaa kyllä mun sänkyyn itsekseen, eli en oo nukahtamishetkellä vieressä.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Kaikki menee illalla omiin sänkyihin; pojat kerrossänkyyn omaan huoneeseen ja me miehen kaa isoon makkarin sänkyyn.
Aamulla esikoinen on ainoa varma, joka herää omasta sängystään :D
Muiden paikka vaihtelee tilanteen mukaan.

Teillä on mallina siis vaeltava perhepeti :D

Kyllä ja se toimii melko lailla moitteettomasti :D

Me vanhemmat parisängyssä, tyttö pinnasängyssä, joka on meidän sängyn vieressä. Tyttö voi kyllä jäädä syötön jälkeen viereenkin vielä nukkumaan, meidän vieressä puolivuotiaaksi nukkui. Poika nukkuu lastensängyssä, joka taas on pinnasängyn vieressä. Tai ne on silleen kulmittain. Hyvin nukutaan kaikki, tytöllä joskus saattaa uudet taidot/hampaat vähän häiritä unta, mutta muuten hyvin.

Yhteistyössä