No minkä ikäisenä itse harrastit seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olin 18 ja tuleva mieheni 20. Silloin alkanut seksisuhde jatkuu edelleen nelikymmpisenä ;o)

ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Mitä noi pallot on??? :o

Miun eka kerta oli kun olin 21 vuotias, mies oli samanikäinen, hällä oli ollu aikaisempiakin seksi kokemuksia. Oltiin seukattu kuukaus kun tämä sitten tapahtu, vaikka olin niin päättäny ettei ennen avioliittoa, mut näin sit kävi. No nyt ollaan oltu naimisissa 2,5vuotta.

Olin 16 ja mies 23 kun alettiin seurustella ja seksi tuli kuvioihin mukaan melkein heti. Nyt kun miettii niin sillon toi 7 vuoden ikäero tuntu aika paljolta. Nyt sitä ei kyllä enää huomaakaan 5:n vuoden jälkeen.

Eka kerta? Entä milloin aloitit "säännöllisen seksisuhteen"? Minkä ikäinen oli kumppanisi?
Itse olin 16, kumppani 18. Aloimme seurustella ja seksi liittyi kuvioihin melko alusta.

Olin muistaakseni 13, "säännöllisen seksisuhteen" aloitin 15vuotiaana, nykyisen aviomieheni kanssa =)

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Eka kerta? Entä milloin aloitit "säännöllisen seksisuhteen"? Minkä ikäinen oli kumppanisi?
Itse olin 16, kumppani 18. Aloimme seurustella ja seksi liittyi kuvioihin melko alusta.

Olin muistaakseni 13, "säännöllisen seksisuhteen" aloitin 15vuotiaana, nykyisen aviomieheni kanssa =)

Ja mieheni oli silloin 18, (täytin 1kk päästä 16 silloin).

Yhteistyössä