No meidän parisuhde se vasta sairas onkin... vai mitäkö mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

*

Vieras
Mä nälvin ja loukkaan, tarkoituksella tai tahattomasti. En viiti pyytää ees anteeksi, mies on ajoittain minulle kuin sylkykuppi jonne viskaan omaa pahaa oloani. Mies sanoo, että tuntuu pahalle ja minä käsken miestä olemaan MIES eikä vikisevä pikkupoika!

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:
:o ÖÖ rakastatko sä ees sitä miestä????

Ei sitä kiinnosta kuin seksi, sitä kun saa niin se hymyilee typerästi monta päivää vaikka mä kuinka vittuilisin.

Niin, rakastatko?

Enpä taidam yritin erota siitä viime syksynä mutta se sai sellaset hepulit, että pelkäsin sen tekevän ittelleen jotain ja se ahistu ja itki ja aneli.

Mun eksä oli samanlainen ja kun yritin kysellä, että haluaako se erota, niin vastaus oli aina "en halua , mä rakastan sua".
Erohan siitä silti tuli, heti kun eksä löysi itselleen uuden, niin sain kylmästi kenkää. Varmaan parempi mulle, mä en enää oikein uskalla ees ihastua kun on ikäviä kokemuksia jo aika paljon.

Teidän parisuhde on tyyppiesimerkki henkisestä parisuhdeväkivallasta. Teidän suhteessa mies on uhri, joka on ripustautunut sinuun. Hyvin todennäköisesti mies tulee pian löytämään läheisyyden (seksinsä) muualta, jolloin sinä jäät ihmettelemään, että miten tuo tohveli nyt oikein lähti. Ikävä kyllä sitten on turha surra ja yrittää muuttaa käytöstä, tiedän sen kokemuksesta. :(