?
'
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kateellisia..mistä?
Kysyt vaan....tiiät itse kuitenkin paremmin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kateellisia..mistä?
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin vastaan:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei ole, vaan se halusi itse olla paikalla, kun meidän vauva oli pieni. Taitaa joillekin olla paha paikka se, että mies lähti armeijaan.
Mun mies, silloinen poikaystävä kävi armeijan ennen lapsia
Ei sellainen 18-19v kyllä mikään mies edes vielä ole, mutta nyt on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja minäkin vastaan:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei ole, vaan se halusi itse olla paikalla, kun meidän vauva oli pieni. Taitaa joillekin olla paha paikka se, että mies lähti armeijaan.
Intissä tehdään pojista miehiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja minäkin vastaan:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei ole, vaan se halusi itse olla paikalla, kun meidän vauva oli pieni. Taitaa joillekin olla paha paikka se, että mies lähti armeijaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:eikö helluntailaiset pääsääntöisesti ole sivareita?
Alkuperäinen kirjoittaja ?:eikö helluntailaiset pääsääntöisesti ole sivareita?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja minäkin vastaan:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei ole, vaan se halusi itse olla paikalla, kun meidän vauva oli pieni. Taitaa joillekin olla paha paikka se, että mies lähti armeijaan.
Minusta on miehekkäämpää vaihtaa kakkavaippoja ja olla isänä, kuin myöriä mudassa ja leikkiä sotaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ?:eikö helluntailaiset pääsääntöisesti ole sivareita?
Ei ne kaikki ole. Mun veli kävi armeijan aseettomana. Mutta nykyisin monet ottaa sen aseenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja kb:Keskustelu on näköjään mennyt taas ihan pyrstölleen! Hieno merirosvo!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja kb:Keskustelu on näköjään mennyt taas ihan pyrstölleen! Hieno merirosvo!
![]()
Sirkka ei kestä sitä, että joku on eri mieltä hänen kanssaan. Vai provosoiko tahallaan?
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Me ei olla ollenkaan naamiaisista innostuva perhe
Tuollaiset kutsut tuntuisivat lähinnä kiusallisilta.
Ja ei, emme ole tosikkoja. Nuo vaan ei iske.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Me ei olla ollenkaan naamiaisista innostuva perhe
Jos sun lapset on alle 10v. ne voi olla erimieltä, mutta et tietenkään hoksannut niiltä kysyä?
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Me ei olla ollenkaan naamiaisista innostuva perhe
Jos sun lapset on alle 10v. ne voi olla erimieltä, mutta et tietenkään hoksannut niiltä kysyä?
Ovat alle 10v ja kysytty on (monestikin), mutta eivät tykkää. Ajatella, että kaikki lapset eivät olekaan samanlaisia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja M:Sirkka on 1 suuri yökötys tällä foorumilla. Narsistisempaa hölmöä harvoin tapaa.
No kaikki ei ihan oikeasti tykkää. Onko se niin vaikeaa ymmärtää?Alkuperäinen kirjoittaja :(:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Me ei olla ollenkaan naamiaisista innostuva perhe
Ovat alle 10v ja kysytty on (monestikin), mutta eivät tykkää. Ajatella, että kaikki lapset eivät olekaan samanlaisia![]()
No ei kai ne innostu, jos vanhemmat viestii, että naamiaiset on noloja...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitäs Kannabis Satiaisia sä kasvattelet ikkunalaudalla?
Alkuperäinen kirjoittaja M:Sirkka on 1 suuri yökötys tällä foorumilla. Narsistisempaa hölmöä harvoin tapaa.
Tuskin ymmärtäisi sittenkään. Jonkun muun se on puolestasi tehtävä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja M:Sirkka on 1 suuri yökötys tällä foorumilla. Narsistisempaa hölmöä harvoin tapaa.
Saisinko tuon kirjallisena, voisin päästä sitten hoitoon.
Tuskin ymmärtäisi sittenkään. Jonkun muun se on puolestasi tehtävä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja M:Sirkka on 1 suuri yökötys tällä foorumilla. Narsistisempaa hölmöä harvoin tapaa.
Alkuperäinen kirjoittaja M:Tuskin ymmärtäisi sittenkään. Jonkun muun se on puolestasi tehtävä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja M:Sirkka on 1 suuri yökötys tällä foorumilla. Narsistisempaa hölmöä harvoin tapaa.