No laitetaan sitten karmeimpia päivähoitokokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kisulit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kisulit

Vieras
Jollain on tekemisen puute :)

Mut meillä ehdottomasti kun vanhin, nyt jo 13v poika aloitti hoidon ryhmiksessä. Poika oli 2 vuotias.
Hain poikaa hoidosta, ja siinä eteisessä odottelin hetken kun poika yleensä juoksee suoraan syliin. No ei kuulunut. Viereisestä huoneesta kuului sitten pojan nyyhkytystä ja kun menin katsomaan, poika oli sidottu tuoliin kiinni jollain ihme vaateköydellä :/ Syy oli et ei ollut suostunut istumaan ruokapöydässä..
Hoitaja vain selitti, että kun se on niin villi...
levoton varmaan olikin, kun myöhemmin todettiin dysfasia, mutta mitään syytä ei ole olemassakaan miksi tuon ikäinen pitää sitoa kiinni!

Alkuperäinen kirjoittaja Kisulit:
Jollain on tekemisen puute :)

Mut meillä ehdottomasti kun vanhin, nyt jo 13v poika aloitti hoidon ryhmiksessä. Poika oli 2 vuotias.
Hain poikaa hoidosta, ja siinä eteisessä odottelin hetken kun poika yleensä juoksee suoraan syliin. No ei kuulunut. Viereisestä huoneesta kuului sitten pojan nyyhkytystä ja kun menin katsomaan, poika oli sidottu tuoliin kiinni jollain ihme vaateköydellä :/ Syy oli et ei ollut suostunut istumaan ruokapöydässä..
Hoitaja vain selitti, että kun se on niin villi...
levoton varmaan olikin, kun myöhemmin todettiin dysfasia, mutta mitään syytä ei ole olemassakaan miksi tuon ikäinen pitää sitoa kiinni!

Huh, aika järkyttävää!

Meillä kokemukset liittyy onneks lähinnä hoitomatkoihin,kun olen ilman autoa taistellut jossain auraamattomilla teillä kilometrikaupalla itkukurkussa lumisateessa iltamyöhällä.

Tiedä nyt onko tää niin karmeeta mutta kun lapset oli hoitouraansa aloittelemassa niin käytiin tietysti etukäteen paikkaan tutustumassa. Siellä oltiin tosi nihkeitä, ei kummemmin esitelty paikkoja eikä oltu kiinnostuneita lapsista. Vähän paskan maku jäi suuhun. Kyllähän siellä sitten ihan hyvä hoito oli mutta eipä paljon ikävä jäänyt tätä paikkaa kun lapset myöhemmin vaihtoi toiseen päiväkotiin.

Kun olin pieni, olin hoidossa pph:lla, joka laittoi mut parvekkeelle vaunuihin nukkumaan ja jätti sinne mennessään itse kauppaan. Itkin usein reilusti yli tunnin siellä yksinäni.

Kun olin 6 v ja veljeni 3 v, olimme pph:lla jonka mies oli alkoholisti. Joi pitkin päivää, hoitolasten nähden, ja toikkaroi kännissä joko yksin tai juoppokaverinsa kanssa.

Omien lasten hoitopaikoista ei ole karmeaa kerrottavaa, onneksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Kun olin pieni, olin hoidossa pph:lla, joka laittoi mut parvekkeelle vaunuihin nukkumaan ja jätti sinne mennessään itse kauppaan. Itkin usein reilusti yli tunnin siellä yksinäni.

Siis onks sulle joku kertonu näin vai muistatko? Aika isona taisit sitte vaunuissa nukkua... :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:

Kun olin 6 v ja veljeni 3 v, olimme pph:lla jonka mies oli alkoholisti. Joi pitkin päivää, hoitolasten nähden, ja toikkaroi kännissä joko yksin tai juoppokaverinsa kanssa.

Omien lasten hoitopaikoista ei ole karmeaa kerrottavaa, onneksi.

vähän epäilyttää... :/ mistä sä tiesit että lähti kauppaan?

Yhteistyössä