V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mä ymmärrän hyvin mitä tarkoitat, sillä olen itse samanlainen. Saatan ohimennen noteraata, että ompa tuolla vaikka hyvännäköiset vaatteet päällä tai kivan näköinen muutenkin, mutta samalla tunteella kun vaikkapa kun kaupassa katson että olispa tuossa kivan näköinen matto tai lamppuOn se vaan tuo oma mies niin ihana ja ainutlaatuinen, ettei vaan kiinnosta kukaan muu
![]()
Meiltä löytyy tuommoinen mies! Tosin ei remppaa, eikä tarvikaan. Muuten tekee ihan mitä vain ja jämptisti. Vuorottelemme öitä vauvan hoidossa, usein minä saan nukkua viikonloppuaamuisin pitkään, kiitos miehen aamuvirkkuuden. Mies patistaa minua harrastuksiin ja kavereita tapaamaan. Mies hoitaa sujuvasti sekä taaperon ja vauvan eikä ikinä tarvitse olla täällä palstalla kitisemässä, että kun se ei mitään osaa eikä tajua. Tekee kotitöitä siinä missä minäkin
Mutta on miehellä omiakin harrastuksia, ja tapaa kavereitaan. Mieskin saa nukkua aamuisin jos tahtoo jne. Ei todellakaan ole tossun alla. Meillä on varsin tasa-arvoinen ja ihana suhde <3
Mun mies on täydellinen mulleVaikkei kaikkea teekkään.