No kysytääs näin: kuinka monella on tällainen mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "onnellinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä ymmärrän hyvin mitä tarkoitat, sillä olen itse samanlainen. Saatan ohimennen noteraata, että ompa tuolla vaikka hyvännäköiset vaatteet päällä tai kivan näköinen muutenkin, mutta samalla tunteella kun vaikkapa kun kaupassa katson että olispa tuossa kivan näköinen matto tai lamppu :D On se vaan tuo oma mies niin ihana ja ainutlaatuinen, ettei vaan kiinnosta kukaan muu :)

No niin :) Tätä mä tarkoitin. Hyvä että edes joku ymmärsi. Eikä siihen tarvinnut edes sataa hymiötä.

Mä oon ihan samanlainen mut eipä kellekkään tunnu kelpaavan. :) Naisia kiinnostaa vaan ne pahikset jotka vähän hakkaa niiden päätä patteriit jonka jälkeen nainen heruttaa sille. Näitähän on uutisotsikot täys. Ei kyl haittaa, enemmänkin hymyilyttää. Sinkkuilu on ihan ok enkä koe lisääntymistä pakolliseksi. :)

FJTlu1

[QUOTE="vieras";24062689]No niin :) Tätä mä tarkoitin. Hyvä että edes joku ymmärsi. Eikä siihen tarvinnut edes sataa hymiötä.[/QUOTE]

Ihkuu! :) Mä tarkoitin kyllä ihan samaa, mitä sä et edelleenkään ymmärtänyt.

[QUOTE="vieras";24061624]minäminäminäminunminunminun...Kuulostaa että mies on yhdessä narsistin kanssa...[/QUOTE]

no voi herranen aika. Taas joku joka ei todellakaan tiedä mitä narsisimi on.

[QUOTE="Ninni";24062707]Ihkuu! :) Mä tarkoitin kyllä ihan samaa, mitä sä et edelleenkään ymmärtänyt.[/QUOTE]

Ai siis mitä samaa? En todellakaan ymmärtänyt,enkä osoittanut kommenttiani sinulle. Anna olla jo. Eli siis sä kuitenkin tarkoitit sitä että et katsele niitä miehiä tarkoituksella etkä sen enempää noteeraa heitä? Sitäkö samaa nyt yritit sanoa kuin tuo edellinen? Mä taas olen ymmärtänyt että sun pointtisi on kokoajan ollut päinvastainen.

[QUOTE="vieras";24062793]Ai siis mitä samaa? En todellakaan ymmärtänyt,enkä osoittanut kommenttiani sinulle. Anna olla jo. Eli siis sä kuitenkin tarkoitit sitä että et katsele niitä miehiä tarkoituksella etkä sen enempää noteeraa heitä? Sitäkö samaa nyt yritit sanoa kuin tuo edellinen? Mä taas olen ymmärtänyt että sun pointtisi on kokoajan ollut päinvastainen.[/QUOTE]

et tosiaan ymmärrä et. En voi auttaa.

[QUOTE="vieras";24062823]tai sit et tainnut enää itsekään älytä omia juttujas? :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D[/QUOTE]

Mitä kohtaa niissä en olisi tajunnut ? olen kaupassa asioilla, näen namin miehen, katson ja katselen häntä aikani ja homma jää siihen. Olen kaupassa ja näen namin lampun tai hienon paidan ihmisen päällä, katson ja katselen sitä ja jätän siihen. Onko siinä nyt joku hiuksenhieno ero? tajuatko asian vain jollain lamppuvertauksella? niin joo ja saatan mennä sinne kauppaan ja tiedän etukäteen että tulen näkemään siellä jotain namia, oli se sitten mies tai lamppu, eli kyllä mä sinne voin katselemalla katselemaan mennä.

[QUOTE="onnellinen";24061511]Harvinaisen ihanan miehen olen löytänyt :D Rupesin tossa miettimään, kun luin tota yhtä keskustelua:

Ei juo, siivoaa, ei jätä mitään puolitiehen (remontit sun muut), osaa siis rempata ja laittaa, hyvä sängyssä (minä AINA ensin), ei katsele muita naisia (mun puolesta saisi :D), loistava isä, jos mennään juhliinkin niin minä saan seurustella ja mies hoitaa lapset, herää aina vkonloppuisin lasten kanssa ja minä saan nukkua, pitää huolta ulkonäöstään, on erittäin tarkka rahan suhteen, laittaa aina minun ja lasten tarpeet omiensa edelle, KUUNTELE MINUA (siis ihan oikeasti), tukee ja rakastaa :)

Voi näitä plussapuolia ois yks miljoona :) Ja minä saan käydä missä haluan miten haluan, kun mies kuitenkin viihtyy kotona eikä tule ikinä riitaa menemisistä :D[/QUOTE]

MUTTA sä et rakasta sitä. Sen sijaan voisit rakastaa miestä joka ryyppäisi, retuuttaisi ja löisi päätäsi patteriin.

Meiltä löytyy tuommoinen mies! Tosin ei remppaa, eikä tarvikaan. Muuten tekee ihan mitä vain ja jämptisti. Vuorottelemme öitä vauvan hoidossa, usein minä saan nukkua viikonloppuaamuisin pitkään, kiitos miehen aamuvirkkuuden. Mies patistaa minua harrastuksiin ja kavereita tapaamaan. Mies hoitaa sujuvasti sekä taaperon ja vauvan eikä ikinä tarvitse olla täällä palstalla kitisemässä, että kun se ei mitään osaa eikä tajua. Tekee kotitöitä siinä missä minäkin

Mutta on miehellä omiakin harrastuksia, ja tapaa kavereitaan. Mieskin saa nukkua aamuisin jos tahtoo jne. Ei todellakaan ole tossun alla. Meillä on varsin tasa-arvoinen ja ihana suhde <3

Meiltä löytyy tuommoinen mies! Tosin ei remppaa, eikä tarvikaan. Muuten tekee ihan mitä vain ja jämptisti. Vuorottelemme öitä vauvan hoidossa, usein minä saan nukkua viikonloppuaamuisin pitkään, kiitos miehen aamuvirkkuuden. Mies patistaa minua harrastuksiin ja kavereita tapaamaan. Mies hoitaa sujuvasti sekä taaperon ja vauvan eikä ikinä tarvitse olla täällä palstalla kitisemässä, että kun se ei mitään osaa eikä tajua. Tekee kotitöitä siinä missä minäkin

Mutta on miehellä omiakin harrastuksia, ja tapaa kavereitaan. Mieskin saa nukkua aamuisin jos tahtoo jne. Ei todellakaan ole tossun alla. Meillä on varsin tasa-arvoinen ja ihana suhde <3

Meilläkin tismalleen näin + että mies juo, joskin asiallisesti. Mutta muutaman kerran vuodessa lähdemme ystävien kanssa oikein kunnolla juhlimaan ;)

on paras mie,käyttää alkoholia joskus reippastikkin,mutta aina on kotiin tullu.Jos ei tulis ei kannatas enää myöhemmin yrittääkkään koska lukot ois vaihdettu ja tavaransa poltettu=)

Ei kuulosta riittävän miehekkäältä mieheltä mun makuun. Olen ollut tuollaisen nysverön kanssa ja itsellä ainakin meni halut. Tarvitsen miehekkään miehen, joka pystyy pistämään mulle kampoihin. ;)

[QUOTE="hoo";24063482]Muu täsmää paitsi tuo remonttiosuus, ei ollut kätevä käsistään.
Olin todella tyytyväinen elämääni. Mies oli paljon lasten kanssa ja tuki aina minua.[/QUOTE]

Mitä tapahtui?

Mun mies on täysin erilainen kuin kenenkään muun mies, ja siksi se on juuri minulle täydellinen.
Ei ota vasaraa käteen mutta homma on luotettavasti hanskassa.

Yhteistyössä