[QUOTE="onnellinen";24061511]Harvinaisen ihanan miehen olen löytänyt

Rupesin tossa miettimään, kun luin tota yhtä keskustelua:
Ei juo, siivoaa, ei jätä mitään puolitiehen (remontit sun muut), osaa siis rempata ja laittaa, hyvä sängyssä (minä AINA ensin), ei katsele muita naisia (mun puolesta saisi

), loistava isä, jos mennään juhliinkin niin minä saan seurustella ja mies hoitaa lapset, herää aina vkonloppuisin lasten kanssa ja minä saan nukkua, pitää huolta ulkonäöstään, on erittäin tarkka rahan suhteen, laittaa aina minun ja lasten tarpeet omiensa edelle, KUUNTELE MINUA (siis ihan oikeasti), tukee ja rakastaa
Voi näitä plussapuolia ois yks miljoona

Ja minä saan käydä missä haluan miten haluan, kun mies kuitenkin viihtyy kotona eikä tule ikinä riitaa menemisistä

[/QUOTE]
Ne mitkä sinulle ovat ehdottomia plussia, eivät välttämättä ole sitä muille.
Minun mieheni juo, onneksi - En haluaisi olla absolutistin kanssa koska kuitenkin joskus juon itsekin saunasiiderin/-lonkeron tai enemmän.
Remonttihommia ei ole vielä tullut vastaan, joten paha sanoa niistä.
Katselee kyllä muitakin naisia - on siis terve eikä ole lopettanut elämistä minun kanssani seurusteluun.
Juhliin mennessä - hoidamme lapset yhdessä, sen mukaan kumpi nyt sattuu olemaan juuri siinä. Joskus tietysti sovimme erikseen kumpi lasta vahtii, jos toinen aikoo juoda alkoholia tms.
Viikonloppuisin herää minun pyynnöstäni lapsen kanssa jolloin itse saan nukkua piiitkään.
Pitää huolta ulkonäöstään - kyllä.
On tarkka rahan suhteen - kyllä.
Laittaa perheensä etusijalle, kuuntelee,tukee ja rakastaa - kyllä.
On tuo minunkin mies melkoinen aarre, sitä ei vaan monet ulkopuoliset tiedä.