Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Kyllä se vika taitaa useimmiten kuitenkin olla miehissä, eikä suinkaan naisissa. Mä olen nähnyt ihan tarpeeksi miehiä jotka ovat ITSE sitä mieltä että lapsenhoito kuuluu naiselle. Ja mies tarvitsee sen baariaikansa tai harrastuksensa töiden jälkeen. Aika älytöntä alkaa naisia syyllistämään miehen sovinismista.
Mies joka ei suostu edes vaippaa vaihtamaan tuskin viitsii olla minuuttia pidempään lapsensa kanssa kahdestaan.
Mä olen nähnyt ihan kumpiakin, ilokseni voin todeta että lähipiirissä enemmän niitä lapseensa keskittyviä ja perheensä kanssa viihtyviä isiä ja miehiä, jotka vaihtavat vaipan ja nousevat yöllä vauvan kanssa, isiä ja mieheiä jotka haluavat olla niin paljon mukana kuin vaan mahdollista.
![]()
Onneksi niitä osallistuvia isiäkin näkee =) Mutta valitettavasti myös niitä jotka naama norpan veellä ovat hetken lastensa kanssa. Ja viimiseksi mulle tulis mieleeni alkaa heidän vaimojaan syyttämään siitä että ovat lisääntyneet kuspään kanssa.