Mun mielestä ehkä maaseutu. Pienemmät koulut, jossa lapsi saa yksilöllisempää opetusta. Sitten maalla on jotenkin tyrvallisempaa asua, enemmän tilaa, ja lähellä luontoa.. Siinä muutama perustelu.
Mitä mieltä te?
Mitä mieltä te?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Njaa...maalla voi olla pitkät koulumatkat ja yksi suuri keskuskoulu jonne on vaikea saada opettajia. Kaupungissa on myös pieniä kouluja. Kaupungissa, jos ei ihan keskustassa asu, on myös tilaa ja luontoa.
Sanon, että kaupunki. Paremmat palvelut (lääkärit, vaihtoehtoja päivähoidon ja koulujen suhteen, varaa valita harrastuksista) ja etäisyydet lyhyempiä.
Alkuperäinen kirjoittaja MAALLA:Saa olla lähellä luontoa ja elää rauhassa varsinkin, jos on kotihoidossa. Ei pienen lapsen tarvisi kokea aikuisten kiirettä ja aikataulutettua elämää. Elämä kaupungissa on lapsille liian hektistä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehdottomasti kaupungissa! Mahdollisuuksia kouluttautua ja tehdä töitä. Maalla pienet paikkakunnat liian sovinistisia, ja miehenmalli viinaan menevä. Ja toivoisin, että lapseni saisi elämässään tehdä kunnon töitä, eikä joutuisi kortistossa makaamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehdottomasti kaupungissa! Mahdollisuuksia kouluttautua ja tehdä töitä. Maalla pienet paikkakunnat liian sovinistisia, ja miehenmalli viinaan menevä. Ja toivoisin, että lapseni saisi elämässään tehdä kunnon töitä, eikä joutuisi kortistossa makaamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehdottomasti kaupungissa! Mahdollisuuksia kouluttautua ja tehdä töitä. Maalla pienet paikkakunnat liian sovinistisia, ja miehenmalli viinaan menevä. Ja toivoisin, että lapseni saisi elämässään tehdä kunnon töitä, eikä joutuisi kortistossa makaamaan.
Tuota kouluttautumisjuttua jään nyt kyllä pohtimaan, harva sellainen paikkakunta, siis kaupunki, jossa kaikki hoituu...
Ja viinaanmenevää miehenmallia löytyy tasan sekä maalta että kaupungista.
Ei ei, mä olen ihan eri mieltä näihin kommentteihin.
Alkuperäinen kirjoittaja hih:Alkuperäinen kirjoittaja MAALLA:Saa olla lähellä luontoa ja elää rauhassa varsinkin, jos on kotihoidossa. Ei pienen lapsen tarvisi kokea aikuisten kiirettä ja aikataulutettua elämää. Elämä kaupungissa on lapsille liian hektistä.
pah... ei se ihan noin mee se elämä täällämutta luule mitä haluat...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Butterfly85:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehdottomasti kaupungissa! Mahdollisuuksia kouluttautua ja tehdä töitä. Maalla pienet paikkakunnat liian sovinistisia, ja miehenmalli viinaan menevä. Ja toivoisin, että lapseni saisi elämässään tehdä kunnon töitä, eikä joutuisi kortistossa makaamaan.
Tuota kouluttautumisjuttua jään nyt kyllä pohtimaan, harva sellainen paikkakunta, siis kaupunki, jossa kaikki hoituu...
Ja viinaanmenevää miehenmallia löytyy tasan sekä maalta että kaupungista.
Ei ei, mä olen ihan eri mieltä näihin kommentteihin.
Samoin minä. Ja ite oon sitä mieltä et maalla lapset oppii tekeen töitä, kaupungissa taas kulutetaan vapaa-aikaa pelikonsolien ääressä enimmäkseen
Alkuperäinen kirjoittaja maalla:Ja todellakin toi että maalla saa tehdä töitä