No, kumpi olisi pahempaa?? Rehellisiä vastauksia sitten, kiitos!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
aivan sama, sillä jos on vieraan kanssa sekstaamassa niin hän olisi joka tapauksessa minulle kuollut =)

mutta ehkä lasten takia pitäisi toivoa, että kadonnut luuseri löytyy toisen eukon haarojen välistä...

no eihän tällä palstalla oikeastaan koskaan ole mistään järkevästä kysymys, joten hyvinhän tämä sopii joukkoon.

vai ihanko oikeasti täällä ihmiset asioitaan kailottaa?

Riippuu kuinka pahasti kolkattu.. Jollei hengenlähtö tai vakava tila kolkkauksen seurauksena, valitsisin vaihtoehto b. Muuten vaihtoehto a.
Ja eihän tässä kysellyssä olekaan järjenhiventäkään, molemmat vaihtoehdothan ovat pahoja.

b), mä jopa toivoisin, et kun on kadoksissa, olisikin jonkun naisen kanssa, joka ostaisi tään mun puolen talosta ja voisin aloittaa uuden elämän lasten kanssa ilman murheita miehestä. Mut ei, teitty jos on kadoksissa on törttöillyt kännissä ja sen vuoksi kolkattu kadulle :headwall:

sen verran on luottamusta mieheeni, että vaihtoehto a tuskin tulisi kysymykseen, jos ei tulis kotiin ja onneks asutaan täällä maalla, nin toi kolkkaaminenkin on melko epätodennäköistä (joskaan ei tietysti mahdotonta!)

Yhteistyössä