tyttö kävi viime keväänä testit perheneuvolassa, koska englanti takkusi. no näiden testien perusteella perheneuvolassa tehtiin päätös, että tyttö laitetaan ylaasteella pien ryhmään. no kevään testitulokset osoitti, että pärjää normaaliluokassa ja mihinkään pienryhmään ei ole tarvetta. myös opettajalta on lausunto, että koulussa on mennyt hienosti, ja englannin, matikan ja fysiikan numerot nousee yhdellä. eli englanti 7 ja matikka ja fysiikka 8. muut numerot onkin sitten jo 7-10 välillä. ja että ei tarvetta erityisopetukseen, eikä erityisluokkaan. mutta perheneuvolan psygoloki on edelleen sitä, mieltä, että kun testit vuosi sitten osoitti että pienryhmä on paikallaan, niin sitten mennään pienryhmään. vaikka keväänkin testit osoitti nyt muuta.
palaveri on ensiviikolla, ja mä olen päättänyt, että tyttö menee normaali luokalle. ei itsekään halua mihinkään pienryhmään ja eroon kavereista. vaihtakoon sitten jos ei pärjää. ja mun päätöstä tukee myös opettaja. ja neuvolassa katsovat pitkin nokkavarttaan, mutta katsokoot
palaveri on ensiviikolla, ja mä olen päättänyt, että tyttö menee normaali luokalle. ei itsekään halua mihinkään pienryhmään ja eroon kavereista. vaihtakoon sitten jos ei pärjää. ja mun päätöstä tukee myös opettaja. ja neuvolassa katsovat pitkin nokkavarttaan, mutta katsokoot