No kuinka moni täällä oli ryypiskelemässä teininä useana vkonloppuna?

  • Viestiketjun aloittaja jeops
  • Ensimmäinen viesti
jeops
Minä olin. Aloitin myös seksielämän 15-vuotiaana. En usko, että tämä nykypäivänäkään on kovin harvinaista. Reippaasti suurin osa nuorista käytti alkoholia omana teiniaikanani. Sitten oli ne kiltit, jotka ei käyneet missään. Mihin ryhmään sinä kuuluit? En jäänyt kotona kiinni juomisesta, eikä äitini tiennyt seksin harrastamisesta mitään. Osasin nuo aika hyvin salata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mielenkiinnolla:
Oletteko kaikki teiniäitejä, eronneita ja huonosti koulutettuja?
mä aineskin B)
Tosin nyt naimisissa, ensimmäisen lapsen isästä eronnut. Lapsen sain 15-vuotiaana. Lähihoitajantutkinto päättötyötä vaille suoritettu...eli joo, mä aineskin olen noita kaikkia =)
 
Täällä kans yks :wave: 13-vuotiaana vedin ekat, 14-vuotiaana (kasin ja ysin välisen kesän) vast seuraavan kerran ja sen jälkeen sit aika säännöllisesti. Nuori mä kyllä vieläkin olen :D

Nii ja seksin alotin kanssa 14-v. En ekasta kerrasta äitille kertonu mut siitä parin kuukauden päästä ku hankin pillerit niin kerroin ja siihen äiti totes vaan et tosi hyvä juttu, ei siis mitenkään yllätyksenä tullu. Kun siis seurustelin. Niin ja äiti kans ties et juon joskus, ei aluks tykänny mut ei se sit kieltänykkään, joskus otettiin yhdessäki.

Teilatkaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mielenkiinnolla:
Oletteko kaikki teiniäitejä, eronneita ja huonosti koulutettuja?
Teiniäiti olen mutta suht korkeasti koulutettu ja mieskin on pysynyt menossa mukana.

Olin kamala teini, aivan mahdoton kaikin puolin. Vanhempainrakkaus on sinällään käsittämätön asia kun tuollaisen rääkinkin kestää.
 
villinuoruus
Minä ja en ole teiniäiti, eronnut tai huonosti koulutettu. Mukavat muistot teinivuosilta, enkä koe aiheuttaneeni itselleni vahinkoa niin henkisesti kuin fyysisestikkään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mielenkiinnolla:
Oletteko kaikki teiniäitejä, eronneita ja huonosti koulutettuja?
Nyt saat kyl tuntee sellast ylemmyydentunnetta, mutta joo, raskaaksi tulin 18-vuotiaana (laps syntyy nyt 19-v), isän kanssa ei oltu yhdessä enää kun raskaaksi tulin ja koulutkin oon kesken jättäny :D Tosin töitä mä kyllä oon tehny 16-vuotiaasta, ikävä siinä tuottaa pettymys :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja mielenkiinnolla:
Oletteko kaikki teiniäitejä, eronneita ja huonosti koulutettuja?
Olen Teiniäiti kyllä. En ole eronnut.Muoks. oon mä sillain eronnu mut en sillain... Ihan vaan peruskoulun käynyt.
Nyt työssä, Kihloissa ja sillain.. Kaks lasta... Teiniäiti aina.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mielenkiinnolla:
Oletteko kaikki teiniäitejä, eronneita ja huonosti koulutettuja?
ap ei ole ainakaan mitään noista :) . Viisastuin sitten siinä teini-iän loppupuolella.
Peesi =)
Tosin koulutus mulla on vielä vähän kesken ja ajattelin jatkaa vielä seuraavaankin tutkintoon, mutta mulla on myös vakituinen työ, eli en ole edes sossupummi :D
 
vieras
minä. seksi 16-vuotiaana.
kerran hävisin 4-ksi vuorokaudeksi enkä soittanut edes kotiin(äiti oli toisessa maassa. Onneksi isä ei tappanut minua, kun tulin sitten kotiin. Nyt vasta kun mulla on omat lapset ymmärrän miltä se tuntuisi.
 
Kerran pariin viikkoon join teininä, varmaan jostain 15v eteenpäin, missään ulkona en kyllä ryypiskellyt kun tosi harvoin, puistoissa vaels niin omituista ja hurjaakin sakkia että.. Ja öisin ku tuppaa olemaan viileempi kesäsinkin :snotty: Neitsyys meni 16-17 vuotiaana ihan selvinpäin. Kotona ei puututtu kumpaankaan, ja jos ois niin oisin varmasti vetäny ihan överiksi :whistle:
 

Yhteistyössä