No kuinka moni täällä oli ryypiskelemässä teininä useana vkonloppuna?

• Viestiketjun aloittaja jeops
  • Ensimmäinen viesti
mielenkiinnolla
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Alkuperäinen kirjoittaja mielenkiinnolla:
Oletteko kaikki teiniäitejä, eronneita ja huonosti koulutettuja?
Teiniäiti olen mutta suht korkeasti koulutettu ja mieskin on pysynyt menossa mukana.

Olin kamala teini, aivan mahdoton kaikin puolin. Vanhempainrakkaus on sinällään käsittämätön asia kun tuollaisen rääkinkin kestää.
Miten muka teiniäiti voi olla suht korkeasti koulutettu?

Teiniäiti olen mutta suht korkeasti koulutettu ja mieskin on pysynyt menossa mukana.

Olin kamala teini, aivan mahdoton kaikin puolin. Vanhempainrakkaus on sinällään käsittämätön asia kun tuollaisen rääkinkin kestää.
Eikö lapsen saannin jälkeen voi kouluttautua? :headwall:

C
Juu, kyllä 14-vuotiaana jo join kolmenakin viikonloppuna putkeen, yhden illan. Vajaalla 40 markalla sai viinipullon, sain houkuteltua touhuun mukaan myös "kunnollisia" kavereitani. Ja pirun hauskaa oli. Uskottelin olevani kaverin luona yötä, minut jopa vietiin pihaan asti, mutta hipsin siitä ihan omille teilleni.

Sitten kun avoimesti 16-vuotiaana otin alkoa, minulle annettiin kotiintuloajaksi 24. Lisätunnin sai soittamalla lisää aikaa, jos ei kuulostanu liian känniseltä :D Ja, mäkin olen ottanu äidin kanssa :heart:

??
Jos nyt rautalangasta väännetään niin minun tapauksessani reitti oli lukio, amk ja nyt yliopisto.

Kännissä suunnilleen joka viikonloppu 13-16 vuotiaana, seksielämä alko 13 vanhana. Vanhemmat varmasti tiesi ainakin juomisen, mutta koska pääsin omilla jaloilla aina kotiin, enkä ollu övereissä asiasta ei sen enempää puhuttu.

Äidiksi tulin 25v eka kerran, koulut on käyty sama mies ollu kohta yli 10 vuotta, (joka omien sanojensa mukaan rauhoitti minut. ) :whistle: Et en mä ny niin luuseri oo vaikka suurin osa teini-iästä menikin humalassa.

MaryMary
En ole teiniäiti (lähellekään), en ole eronnut ja olen opiskellut maisteriksi asti. Nuoruudessa tuli ryypiskeltyä kyllä harva se viikonloppu ja välillä hölmöltyä oikein urakalla. Onneksi ei koskaan käynyt mitään pahempaa, toivon kyllä omat lapset ei toistaisi omia virheitä :whistle:

Teininä tuli kyllä omppuviini ja lonkero tutuksi.
Ekat kännit pli vappuna kun olin 13v.
Siitä alko vauhdikkaat viikonloput.

Seksiä kyl harrastin vasta 17v ekan kerran. Pelkäsin sairaasti sitä et tulisin raskaaksi.

En oo teiniäiti ja koulutuskin löytyy.

mä en ole teiniäiti enkä eronnut, mutta koulut jäi kokonaan ryyppäämisen takia. Eli mulla on pelkkä peruskoulu käytynä, ikää 24 vuotta, esikoisen sain 21-vuotiaana. Siihen asti ryyppäsin ehkä noin puolet viikosta vähintään. Paitsi sillon kun olin työharjottelussa, join vaan viikonloput. Nykyisin ihmettelen, miten mulla oli siihen rahaa? Outoa, kun baarissa kuitenkin olin todella paljon, eli ei millään muljulinjalla...

Yhteistyössä