Miten muka teiniäiti voi olla suht korkeasti koulutettu?Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Teiniäiti olen mutta suht korkeasti koulutettu ja mieskin on pysynyt menossa mukana.Alkuperäinen kirjoittaja mielenkiinnolla:Oletteko kaikki teiniäitejä, eronneita ja huonosti koulutettuja?
Olin kamala teini, aivan mahdoton kaikin puolin. Vanhempainrakkaus on sinällään käsittämätön asia kun tuollaisen rääkinkin kestää.
Eikö lapsen saannin jälkeen voi kouluttautua? :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja mielenkiinnolla:Miten muka teiniäiti voi olla suht korkeasti koulutettu?Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Teiniäiti olen mutta suht korkeasti koulutettu ja mieskin on pysynyt menossa mukana.Alkuperäinen kirjoittaja mielenkiinnolla:Oletteko kaikki teiniäitejä, eronneita ja huonosti koulutettuja?
Olin kamala teini, aivan mahdoton kaikin puolin. Vanhempainrakkaus on sinällään käsittämätön asia kun tuollaisen rääkinkin kestää.
??Alkuperäinen kirjoittaja mielenkiinnolla:Miten muka teiniäiti voi olla suht korkeasti koulutettu?Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Teiniäiti olen mutta suht korkeasti koulutettu ja mieskin on pysynyt menossa mukana.Alkuperäinen kirjoittaja mielenkiinnolla:Oletteko kaikki teiniäitejä, eronneita ja huonosti koulutettuja?
mä en ole teiniäiti enkä eronnut, mutta koulut jäi kokonaan ryyppäämisen takia. Eli mulla on pelkkä peruskoulu käytynä, ikää 24 vuotta, esikoisen sain 21-vuotiaana. Siihen asti ryyppäsin ehkä noin puolet viikosta vähintään. Paitsi sillon kun olin työharjottelussa, join vaan viikonloput. Nykyisin ihmettelen, miten mulla oli siihen rahaa? Outoa, kun baarissa kuitenkin olin todella paljon, eli ei millään muljulinjalla...Alkuperäinen kirjoittaja mielenkiinnolla:Oletteko kaikki teiniäitejä, eronneita ja huonosti koulutettuja?
Kerro lisää.Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:En ryypiskellyt yhtenäkään viikonloppuna teininä. Mulla oli paljon parempaakin tekemistä, ja erityisen hyvää ja sivistynyttä seuraa :heart:
Tietokone vai kirja?Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:En ryypiskellyt yhtenäkään viikonloppuna teininä. Mulla oli paljon parempaakin tekemistä, ja erityisen hyvää ja sivistynyttä seuraa :heart: