ei tuu muuta mieleen ku kakku... jotain hyvää ja ehkä erikoisempaakin...vieraita tulee noin 10 ja kaikki samalta paikkakunnalta ..ei allergioita kellään.
No jos ei ole pitkän matkan vieraita niin perjaatteessa kakku ja paria keksilajia, kahvia,teetä ja vaikka mehua voisi riittääkin. Ei kait siihen paljoa tarvitse sinänsä.
mä oon tarjonnu: voileipäkakkua, karjalanpiirakoita ja munavoita, jauhelihapiirakkaa, mustaherukka valkosuklaa juustokakkua, täytekakkua ja suklaa kuorrutteista kuivakakkua ja tietty jotain keksejä. hyvin on menny kaupan.
[QUOTE="vieras";25987859]mä oon tarjonnu: voileipäkakkua, karjalanpiirakoita ja munavoita, jauhelihapiirakkaa, mustaherukka valkosuklaa juustokakkua, täytekakkua ja suklaa kuorrutteista kuivakakkua ja tietty jotain keksejä. hyvin on menny kaupan.[/QUOTE]
nam mikä jauhelihapiirakka? siis millä ohjeella? entä toi mustaherukka juustokakuu jutska??
jauhelihapiirakkaan: 400g jauhelihaa tomaatti kastiketta, valkosipulia, purjoa ja juustoa. ne vaan sekasin ja pirkan valmis piirakka taikina pohjaksi.
mustaherukka valkosukalaa juustokakkuun n. 200g mustaherukkaa, 200g maustamatonta tuorejuustoa, 2dl vispikermaa ja toiseen kerrokseen purkki rahkaa, n. puolitoista levyä valkosuklaata ja 2dl vispikermaa. sit dominoista ja voista pohja. on herkkua