No just niin! 2kk! 2kk!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Per*ele!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Per*ele!!

Vieras
2kk tunnettu ja sit kun kerron tunteeni ni paskat sillä mitään merkitystä on! Sinne meni ja tuskin takas tulee!! Vittu millon sitä oikeen voi tunteistaan avautuu toiselle,oliko tää sit liian aikasin?!?!

Onko tää nyt ihan normaalia? vai miten kauan sitä kuuluu pantata tunteitaan ennku kertoo? varsinkin kun on "lukenut" toista ja ymmärtänyt et toinen tuntee samoin tai sit on lukutaidoissa vikaa.

Aloittaja ei ilmeisesti sitten osaa lukea ihmistä niin hyvin kuin moni muu? Itse olen suhteissani tiennyt, milloin olen siinä pisteessä ja milloin mies, että voidaan tunteista puhua. Suosittelen ensi kerralla odottamaan, että mies ottaa tunteet ensin puheeksi. Etpähän jää taas tyhjän päälle, jos onkin ollut taas kyseessä mies joka ei halua muuta kuin hetkellistä helpotusta elämisen paineisiin.

[QUOTE="vieras";27577218]Aloittaja ei ilmeisesti sitten osaa lukea ihmistä niin hyvin kuin moni muu? Itse olen suhteissani tiennyt, milloin olen siinä pisteessä ja milloin mies, että voidaan tunteista puhua. Suosittelen ensi kerralla odottamaan, että mies ottaa tunteet ensin puheeksi. Etpähän jää taas tyhjän päälle, jos onkin ollut taas kyseessä mies joka ei halua muuta kuin hetkellistä helpotusta elämisen paineisiin.[/QUOTE]

No ilmeisesti en sitten osaa mut on se nyt saatana merkillistä et täytyy odottaa et mies avaa suunsa enneku ite voi sanoa mitään. Musta 2kk on kyllä jo sellanen aika et siinä ajassa pitää jo ees vähän tietää mitä siitä toisesta haluaa. Ja tässä tapauksessa ei seksi ole ollut mikään pääasia. No vittu ihan sama! Odotetaan sit maailman tappiin asti et mies avaa suunsa,sitä päivää saakin sit odottaa!!

Yhteistyössä