NO JOOOO!

Sillä on oma ukko kyllä. :D Mut miun veljellä ja ex-vaimollansa oli jumalaton huoltajuustaisto tuossa kuukausia sitte ja veli sai yksinhuoltajuuen, lapset on anopilla aina sillontällön ko ei sitä niitten äitiä ennää mitkään lapset kiinnosta ko juhliminen ja matkustaminen vain, ja nyt ko mie kuitenki asustelen suurimmaksi osaksi samassa talossa veljen ja sen lapsien kans nii.... :whistle:

Vissin se sitte haluaa löytää epäkohtia meän elämästä.

Voi voi... :kieh: :xmas:
 
AavikonNorsu
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Mie repeilen ihan täysillä, nyt se soitti veljelle että mie haukun sitä justiinsa täällä ja käski pittää mulle puhuttelun :D Veli sano sille että hankkis elämän ja sulki puhelun, minen ala... :LOL:
:eek: oikeesti, eikös sillä ole muuta elämää? kaikkee ne aikuiset jaksaakin
 
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Mie repeilen ihan täysillä, nyt se soitti veljelle että mie haukun sitä justiinsa täällä ja käski pittää mulle puhuttelun :D Veli sano sille että hankkis elämän ja sulki puhelun, minen ala... :LOL:
hehehee veljen ex-anopille terkkuja että löysentää nutturaa ja ottaa suolakurkun pois sieltä mihin ei aurinko paista :whistle: :wave: :xmas:
 
No mutko se oli vetäny herneet nenuun siitäki ettei veli sen enempää ko mie tai minun mieskään ollu hyväksyny sitä kaveriksi naamakirjassa. Minusta tuntuu että se yrittää kaikin keinoin päästä löytämään jotaki epäkohtia meän elämästä että vois alottaa huoltajuustappelut uusiksi, inisee ja kitisee ko ei saa lapsia niin usein ko haluaa mut sitte jos ne on sillä kolme päivää nii se soittelee ja voivottellee että ne pitäis jo hakea pois ko ei jaksa ennää, vanha ihminen, niitä hoitaa... :snotty:

 
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
No mutko se oli vetäny herneet nenuun siitäki ettei veli sen enempää ko mie tai minun mieskään ollu hyväksyny sitä kaveriksi naamakirjassa. Minusta tuntuu että se yrittää kaikin keinoin päästä löytämään jotaki epäkohtia meän elämästä että vois alottaa huoltajuustappelut uusiksi, inisee ja kitisee ko ei saa lapsia niin usein ko haluaa mut sitte jos ne on sillä kolme päivää nii se soittelee ja voivottellee että ne pitäis jo hakea pois ko ei jaksa ennää, vanha ihminen, niitä hoitaa... :snotty:
No voi jessus. Eihän se ex-anoppi ole edes niiden lasten äitikään :kieh: :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Piste iin päälle:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
No mutko se oli vetäny herneet nenuun siitäki ettei veli sen enempää ko mie tai minun mieskään ollu hyväksyny sitä kaveriksi naamakirjassa. Minusta tuntuu että se yrittää kaikin keinoin päästä löytämään jotaki epäkohtia meän elämästä että vois alottaa huoltajuustappelut uusiksi, inisee ja kitisee ko ei saa lapsia niin usein ko haluaa mut sitte jos ne on sillä kolme päivää nii se soittelee ja voivottellee että ne pitäis jo hakea pois ko ei jaksa ennää, vanha ihminen, niitä hoitaa... :snotty:
No voi jessus. Eihän se ex-anoppi ole edes niiden lasten äitikään :kieh: :LOL:
No niinpä, se vaan ko ne lasten "äitin luona vierailut" hoijetaan tämän anopin kautta ko siihen äitiin itteensä ei oo mittään luottamista. Ja sitte ko ne lapset on sielä nii äitiä ei näy ei kuulu, tai sitte käy vartin kääntymässä. :snotty:
 

Yhteistyössä