No johan taas porukka katsoi kieroon...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lucy"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lucy"

Vieras
Suomessa tuntuu olevan joku ihme tabu, ettei nainen saisi millään tavalla pukeutumisellaan tuoda itseään esiin. Heti tulee sellaisia vittuuntuneita pilkallisia katseita jos ei ole tuulipuku päällä.

Itselläni tänään hiukset rennosti kiinnitettynä, maltillinen ehostus, villakangastakki päällä, vaaleat (siniset) istuvat pillifarkut, ja aavistuksen pidempivartiset nilkkurit, jotka saa vedettyä pillilahkeiden päälle, kenkien varsissa yksityiskohtia. Pari sormusta ja korvakorut. Ja kas kun tuli heti naisilta nuorista vanhoihin katseita. En päässyt paljon kotiovea pidemmälle, kun ensimmäinen nuori nainen lenkkivaatteissaan katsoi pilkallisesti hymyillen.

Mikä siinä on??

Jaa-a, en tiedä mistä on kyse... Olen jopa vähän hämmentynyt.

Minä lähden aina ovesta tuonnäköisenä esim. kauppan ja luulen olevani ihan harmaata massaa, enkä edes koita tuoda itseäni esiin pukeutumisellani (työskentelenhän "tuulipuku" päälläni joten luulin todella etten sen kummemmin osaa pukeutua).

No oliko sulla rumat vaatteet? Räkää poskella, huulipuna levinnyt muualle naamaan, väärän värinen meikkivoide?

Laita kuva, ei me muuten voida tietää mitä ne tuijottaa vai tuijottikohaan ollenkaan...

Hmm... tulee mieleen yksi nuoruusaikojen kaveri joka aina "valitti" kun häntä aina kaikki miehet tuijottavat ja kun kävi poikaystävää katsomaan intissä niin voi kamala kun koko huoneellinen tuijotti ja kuolasi ja voi kamala sentään... no oli lähinnä tämän henkilön toiveajattelusta/fantasiasta kyse, ainakin tässä tapauksessa.

• Tykkää
Reactions: millionnea
Jaa-a, en tiedä mistä on kyse... Olen jopa vähän hämmentynyt.

Minä lähden aina ovesta tuonnäköisenä esim. kauppan ja luulen olevani ihan harmaata massaa, enkä edes koita tuoda itseäni esiin pukeutumisellani (työskentelenhän "tuulipuku" päälläni joten luulin todella etten sen kummemmin osaa pukeutua).

Nimenomaan, en ajatellut tuollaisen pukeutumisen olevan nykypäivänä +/- 30 vuotiaiden keskuudessa mitenkään tavallisuudesta poikkeavaa

Jos sä oletat jotain tuollaista, niin myös herkästi tulkitset ihan tavallisen hymyn pilkalliseksi.

Miksi kukaan katsois kieroon jos nainen on hyvin laittautunu? Eihän siinä ole mitään erikoista, sellasia tulee vastaan tämän tästä. Ja jos silmää miellyttää, niin saattaahan sitä hymyilläki. :)

[QUOTE="Lucy";29309076]Nimenomaan, en ajatellut tuollaisen pukeutumisen olevan nykypäivänä +/- 30 vuotiaiden keskuudessa mitenkään tavallisuudesta poikkeavaa[/QUOTE]

Yksi juttu tuli mieleen... Minkä pituinen se sun takki oli...? :D

Vitsi vitsi.. Ei, en tiedä yhtään miksi saat tuollaisia katseita.

Samoilla linjoilla ap:n kanssa.
Mulla yleensä minari / farkut, kauluspaita, kevyt ehostus ja pitkät vaaleat hiukset auki. Ei mitään muuta!
Ja kyllä tuntuu kiinnostavan :O Olen esim.kaupassa lasten kanssa silmätikkuna.
Panostan itseeni = olen huono äiti?

ihan tavallisilta vaatteilta kuullostaa.

Tietysti jos se kevyt ehostus tarkoittaa övereitä tekoripsiä ja oranssiksi värjättyä ihoa niin.... edellämainittuja näkee nykyisin ihan liikaa.

Jos joku on katsonut sinua pilkallisesti etkä vaan kuvittele, olet varmasti meikannut tosi surkeasti...ihosi on oranssi tai muuta kammottavaa, koska pukeutumisessasi ei ole mitään huomiota herättävää.

Joku vesirajahame pakkasella ja takki josta näkyy tissit kaulavaosta olisi sitten eri asia. Ehostaa saa kunhan ei ole tarkoitus näyttää kadulla jakorasialta. Ja jos hame on niin lyhyt talvella että pakarat näkyy kumartuessa, ei ole enää mistään perus ehostamisesta kyse vaan siitä että pitää oll seksikäs vaikka sää ei sitä salli. Kesällä vähän eri asia kun on kuuma.

Tiedän mitä tarkoitat,ap!! Teininä minulla oli sama ongelma. Olin hoikka, nätti, suosittu.. Oi kun sain paljon pitkiä ja arvostelevia katseita muilta tytöiltä.

Sitten itsetuntoni parani roimasti ja aloin hyväksyä itseni. Nykyään olen monin tavoin kadehdittava: kaunis, pukeudun hyvin, pitkät luonnonkiharat hiukset, kauniit silmät.. Ja siltikään kukaan ei enää katso kieroon.

Sun asu kuulostaa kyllä niin tavalliselta, ns. massatyyliltä, etten usko sinua ainakaan sen vuoksi kenenkään tuijotelleen.

Mä kuljen kesäisin napapaidoissa, eikä silloinkaan jengi tuijottele mitenkään vihaisesti.

Sun asu kuulostaa kyllä niin tavalliselta, ns. massatyyliltä, etten usko sinua ainakaan sen vuoksi kenenkään tuijotelleen.

Mä kuljen kesäisin napapaidoissa, eikä silloinkaan jengi tuijottele mitenkään vihaisesti.

Samaa mieltä, kyllä taitaa tuijottelut olla ap:n kuvitelmaa tai sitten niihin on täysin muu syy. Esim. ap:n maine/teot tai sitten joku sellainen että ap:lla oli kaatunut vesilasi housuille ja näytti että olisi kussut housuunsa. Tai lahkeesta roikkui wc-paperi.

Mun tyyli on kans aika näyttävä eikä mua tuijotella pahasti kovinkaan usein.

Uusimmat

Yhteistyössä