Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:toi Fantasialinna on liike..ei yksityinen ja sinä on mukana palapeli myös...mut silti en ostais tuolla hintaa...sen palapelin kyllä haluaisin..mut ei taida saada erikseen..olisko siinä niksi ja syy hinnalle???? :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja stella-av:Mulle on ainakin ihan yks lysti ostaako joku kirpparilta Ellen lakkatakin 2 eurolla ja laittaa sen huutikseen ja saa sen myytyä 30 eurolla. Vai ostaako joku kasan tuotteita Stockan Outletista ja pistää huutikseen kalliimmalla.
Jokaisen oma asia niin kauan, kun mikään ei ole lain mukaan laitonta, eli esim varastettuja tuotteita.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Alkuperäinen kirjoittaja stella-av:Mulle on ainakin ihan yks lysti ostaako joku kirpparilta Ellen lakkatakin 2 eurolla ja laittaa sen huutikseen ja saa sen myytyä 30 eurolla. Vai ostaako joku kasan tuotteita Stockan Outletista ja pistää huutikseen kalliimmalla.
Jokaisen oma asia niin kauan, kun mikään ei ole lain mukaan laitonta, eli esim varastettuja tuotteita.
No en kai mä ole muuta väittänytkään =) Ihmettelen vain että joku tekee bisnestä..tosin kyllä vähän sääliksi käy jos joku menee ostamaan melkein kolmellakympillä paketin,tietämättä että sais saman kaupasta 5?:lla..