Alkuperäinen kirjoittaja vieras:*plaraa keltaisia sivuja p:n kohdalla*
...sielä mitää ollu... paskaluetteloAlkuperäinen kirjoittaja mamma81:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:*plaraa keltaisia sivuja p:n kohdalla*
harmi.... eiks keltasilta sivuilta pitäis löytyy kaikkee???? mun toiveammattti oli pienenä palkkamurhaaja, mutta en tienny mihin kouluun olisin silloin hakenu niin menin lukioon!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:...sielä mitää ollu... paskaluetteloAlkuperäinen kirjoittaja mamma81:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:*plaraa keltaisia sivuja p:n kohdalla*
Lukiossa saa ihan hyvät opit moiseen. Kolme vuotta kun kiristelee hampaitaan, niin siinä käy ties mitä mielessä...Alkuperäinen kirjoittaja mamma81:harmi.... eiks keltasilta sivuilta pitäis löytyy kaikkee???? mun toiveammattti oli pienenä palkkamurhaaja, mutta en tienny mihin kouluun olisin silloin hakenu niin menin lukioon!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:...sielä mitää ollu... paskaluetteloAlkuperäinen kirjoittaja mamma81:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:*plaraa keltaisia sivuja p:n kohdalla*
sullakaan siis ei kauheen hyvät välit????Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lukiossa saa ihan hyvät opit moiseen. Kolme vuotta kun kiristelee hampaitaan, niin siinä käy ties mitä mielessä...Alkuperäinen kirjoittaja mamma81:harmi.... eiks keltasilta sivuilta pitäis löytyy kaikkee???? mun toiveammattti oli pienenä palkkamurhaaja, mutta en tienny mihin kouluun olisin silloin hakenu niin menin lukioon!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:...sielä mitää ollu... paskaluetteloAlkuperäinen kirjoittaja mamma81:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:*plaraa keltaisia sivuja p:n kohdalla*
ei luultu feikiksi, mutta onko käyny mieles millanen se äiti on ollu??? et on ajanu lapsensa tuohon???Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Luuliko joku kenties tätä juttu feikiksi? musta tuo on hirveää jos joku teini jo tuollaista keksiikin tehdä
ei se sieltä löydy .Alkuperäinen kirjoittaja vieras:*plaraa keltaisia sivuja p:n kohdalla*
En kuvitellu feikiksi, mutta eikö saa joskus vetää vakavia asioita vitsiksi, kun tämä elämä on muuten aika paskaa. Ja pitää olla melkonen tosikko, joka kuvittelee, että huulella heitetty on tosi. Mutta näköjään tosikkoja piisaa.Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Luuliko joku kenties tätä juttu feikiksi? musta tuo on hirveää jos joku teini jo tuollaista keksiikin tehdä
En.mutta sairastahan tuo on oli sitten millainen äiti tahansaAlkuperäinen kirjoittaja mamma81:ei luultu feikiksi, mutta onko käyny mieles millanen se äiti on ollu??? et on ajanu lapsensa tuohon???Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Luuliko joku kenties tätä juttu feikiksi? musta tuo on hirveää jos joku teini jo tuollaista keksiikin tehdä
millanen äiti tai millanen tyttö.. tiedetä kummassa vika, mut todella ikävä tilanne ja ny ku on lehissä, kuinkahan moni alkaa ny sit matkimaan...Alkuperäinen kirjoittaja mamma81:ei luultu feikiksi, mutta onko käyny mieles millanen se äiti on ollu??? et on ajanu lapsensa tuohon???Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Luuliko joku kenties tätä juttu feikiksi? musta tuo on hirveää jos joku teini jo tuollaista keksiikin tehdä
Ok. Ois pariki tapausta. *huokaa äärimmäisen helpottuneesti*Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:ei se sieltä löydy .Alkuperäinen kirjoittaja vieras:*plaraa keltaisia sivuja p:n kohdalla*
laita yyveetä ...
No niinpä!Sekö oikeuttaa jos äiti on huono??Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:En.mutta sairastahan tuo on oli sitten millainen äiti tahansaAlkuperäinen kirjoittaja mamma81:ei luultu feikiksi, mutta onko käyny mieles millanen se äiti on ollu??? et on ajanu lapsensa tuohon???Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Luuliko joku kenties tätä juttu feikiksi? musta tuo on hirveää jos joku teini jo tuollaista keksiikin tehdä
niin on sairasti! Mutta joskus vaan tilanne menee liian pitkälle! on nääs meinannu käydä meilläki ja en vanno mitä teen jos joskus näen tän meidän korppikotkan! mua saa silloin pitää kii ja lujaa!!!! ja etenki jos se sattuu mun tontille! suojelen perhettäni keinolla millä hyvänsä! ei kaikki äidit ole ihania ja pullantuoksuisia!!!harmi sinänsä.. oisin mieki päässy helpommalla ja ilman hullunpapereita!!!Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:En.mutta sairastahan tuo on oli sitten millainen äiti tahansaAlkuperäinen kirjoittaja mamma81:ei luultu feikiksi, mutta onko käyny mieles millanen se äiti on ollu??? et on ajanu lapsensa tuohon???Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Luuliko joku kenties tätä juttu feikiksi? musta tuo on hirveää jos joku teini jo tuollaista keksiikin tehdä
Vankilassa onkin kivempaa..Alkuperäinen kirjoittaja mamma81:niin on sairasti! Mutta joskus vaan tilanne menee liian pitkälle! on nääs meinannu käydä meilläki ja en vanno mitä teen jos joskus näen tän meidän korppikotkan! mua saa silloin pitää kii ja lujaa!!!! ja etenki jos se sattuu mun tontille! suojelen perhettäni keinolla millä hyvänsä! ei kaikki äidit ole ihania ja pullantuoksuisia!!!harmi sinänsä.. oisin mieki päässy helpommalla ja ilman hullunpapereita!!!Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:En.mutta sairastahan tuo on oli sitten millainen äiti tahansaAlkuperäinen kirjoittaja mamma81:ei luultu feikiksi, mutta onko käyny mieles millanen se äiti on ollu??? et on ajanu lapsensa tuohon???Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Luuliko joku kenties tätä juttu feikiksi? musta tuo on hirveää jos joku teini jo tuollaista keksiikin tehdä