no jo on ongelmat :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juu juu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juu juu

Vieras
Mies haluais lapselle syöttötuolin joka hänellä itellä on ollut pienenä ja jonka hän aikois maalata.

Mun vaari on tehnyt vähän aikaa sitten syöttötuolin jota ei ole edes käytetty kuin ehkä pari kertaa kun hänellä on ollut yks sukulaislapsi kylässä (osaa siis kylläkin tehdä kaikenlaista että tosi hyvä ja hienokin on). Ja se saatais siltä.

Mä olen siis tuon uuden syöttötuolin kannalla ja mies tuon toisen mutta mitenhän tänkin nyt sit ratkaisis :D

Teillä on vain keittiössä ruokpöytä? Mietin vaan, että olisko mahdollista ottaa molemmat...toinen keittiöön ja toinen olohuoneeseen. Siis jos on 2 ruokapöytää.

Kaksi tuolia yhdessä huushollissa tuntuu kyllä liioittelulta. Ottakaa miehen vanha tuoli JOS hän saa sen tehtyä valmiiksi. Minun mieheni suunnittelee aina kaikkea hienoa, mutta valmista ei tahdo tulla.. Isovanhempasi tarvitsevat myös syöttötuolin, ellei heillä ole ennestään. Ainakin meidän lapsen isovanhemmilla on rattaa, turvaistuin, syöttötuoli, vauvansänky ja sitteri, kun noita lapsenlapsia käy enemmänkin kylässä...

niin no, ollaan kyllä harkittu jos ehkä hankittais toinenkin ruokapöytä että siinä tapauksessa 2 tuolia kyllä kävis. Luultavasti kun niitä lapsivieraitakin alkaa siis käymään kylässä enemmän..

Isovanhemmilla ei tule kyllä niin usein vierailtua kun asuvat niin kaukana, että siellä tarvisi olla välttämättä syöttötuolia...
Mutta tosiaan, anoppilassahan ois kyllä kätevää olla yks syöttötuoli. Mun vanhempien kotona on jo syöttötuoli kun siellä sisarusten lapset kyläilee. Tosin nyt ne ei enää ole syöttötuoli-iässä eli..
Joo.

Kiitoksia vinkeistä :)

Yhteistyössä