Esikoinen on sit autokoulunsa kanssa jo puolessa välissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
eli kaikki teoriatunnit on nyt läpikäyty ja vielä on jokusia ajotunteja jäljellä.
Kohta mie saankin oman autonkuljettajan sit kauppareissuille ;):D (No ainakin joskus, jos ei nyt ainaan sentään.)

Tuntuu vaan, että aika menee ihan siivillä taas - vaikka en mie oo yhtään pahoillani siitä, että tuo autokoulun loppu jo häämöttääkin.
Pojalla on ollut tosi raskaat päivät tuon autokoulun ja työharjoittelun takia... aamulla lähtö kotoa klo 6 ja illalla vähän ennen klo 20 on sit ollut kotona, jos ja kun on suoraan autokoulusta juossut bussiin ja sit mie tai mies ollaan ehditty bussille vastaan loppumatkaa varten.

Ja minä en jaksa ymmärtää miksi äidit selvittää 18v,täysi-ikäisen lapsen asioita kaksplussan palstalla!! Onhan ne lapset tietty aina lapsia,mutta mä oisin ainakin ollu tosi nolo jos mun äiti ois levitelly mun yksityisasioita jonkun vauvalehden palstalla!! Kolme vuotta sitten - nyt oon siis 21v ja odotan omaa lasta. Miettikää vähän!!

Niin haukuttiinhan täällä Rolloakin kun kertoi liian yksityiskohtaisesti tyttönsä judo-kisoista, kuinkas tää ketju on jäänyt näin lyhyeksi haukkumisen suhteen :whistle:

hurjaa :D kun ajattelee että just se oli potkareissa.

sit saakin alkaa pelkäämään "yömenoja" sun muita, autollinen nuori on vaarallinen ;) muistan itse, kun olin kortin saanut ja pärrättiin kavereiden kanssa pitkin poikin; aiti ihan paniikissa aina odotti mua kotiin (juu muutin vasta 19veenä pois kotoa) ;)

[QUOTE="vieras";23106322]Meillä pian sama edessä. Mietin vaan, että onko kohtuutonta laittaa poika itse tienaamaan rahat korttia varten.[/QUOTE]

Minä ja kaikki sisarukseni ollaan itse maksettu ajokorttimme. Ajattelin samalla tavalla tehdä omien lasteni kanssa.

Älä vain sitten Aurinkokunta ole samanlainen apukuski, kuin äitini aikoinaan :D Pelkäsi hirveästi minun kyydissä ja epäili kokoajan ajotaitojani. Olen ajanut kerran kolarin ja kerran melkein aiheuttanut ketjukolarin - äitini takia. Kesken risteysajon ei saa ruveta kiljumaan "varo, varo, katsoikko yhtään oikealle". Varsinkaan kun sieltä ei edes tule ketään >:(
Ja olen muuten kuskannut äitiäni tasan neljä kertaa...

Yhteistyössä