No,höh!Mies meni takas maate!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermo menee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermo menee

Vieras
Mä nousin kaheksan jälkeen katsoon et'koululaiset on noussu ja lähtevät ajoissa kouluun.Mies jäi siis nukkuun nuorempien kanssa...Äsken tuli sit tyttö sylissä tuohon ja pisti tytön mun syliin ja sano:"Mä meen vielä vähän jatkamaan"...Sanoin et'onhan kello jo noin(paljon)et'voishan jo nousta sekin aamukahveelle?!Ei kuulemma viel jaksa ku katto Repoman'inkin illalla joten väsyttää....!Huoh!Mä en jaksa kohta enää sen laiskottelua kun ei oo ees tällä hetkellä töissä(lomautus)ja joka päivä sama juttu,se makaa niin kauan ku sitä huvittaa-paitsi niinä aamuina ku mun hermo menee 10 aikoihin ja käyn huutamassa sen ylös =) Mut illalla ihan sama valvooko myöh.tai menee 22-23aik.nukkuun,aamulla se makaa vaan...Argh!Onko muita joilla samaa?Jos on,miten kestätte?

Ei ole, viikonloppunakin mies on yleensä jo jonkin homman kimpussa ulkona kun lasen kanssa heräilemme. Meillä on herätys 8-9 aikoihin. Töissä viikolla ettei silloinkaan ehdi makoilemaan. Viimesunnuntaina makoili vähän pidempään kun oli saunaillassa vanhojen lukiokaverien kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Se on kuin laittaisia rahaa pankkiin kun nuori mies nukkuu! Eli anna sen vaan huilata!

Mut millos se äiti saa sit nukkua pitkään ja huilata ja levätä?

Kävisi äiti aikanaan nukkumaan.

no kukas ne lapset sitten laittaa illalla nukkumaan jos äiti käy ajoissa petiin?

no kukas ne lapset sitten laittaa illalla nukkumaan jos äiti käy ajoissa petiin?

Kun laittaa lapset ihan normisti kasilta nukkumaan niin siinähän saa puolivuorokautta unta. Ja kuka sanoi ettei isi laita lapsia nukkumaan?

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Meillä on ollu lomalla sama juttu. Ite oon jonain aamuna vaan sanonu, et herää sä ton lapsen kans, mä jään vielä nukkumaan.

Meillä ei siis väliä onko lomaa vai työaika!Nukkuu aina pisimpään meillä.Ja joskus ku nuo nuorimmat(4v.ja 2v.)olivat pienempiä niin sanoin aamulla et'nousee niitten kanssa ja mä tuun puol tuntia-tunti myöhemmin sit aamukahville.Noh,nousi sit ja hetken kuluttua pomppas takas sänkyyn!Kysyin et' missäs lapset on?Ni sano et'ne on olkkarissa ja isompi(oli sillon n.3v.)katselee lastenohjelmia ja nuorin makoilee lattialla vieressä!!!Että mua raivostutti.Jätti lapset keskenään et'pääsi ite takas maate.En sen jälkeen oo JAKSANU pyytää sitä nouseen lasten kans ennen mua.Ja sillon mä kyllä nousin ite heti ylös ja olkkariin lasten luo.

Se on kuin laittaisia rahaa pankkiin kun nuori mies nukkuu! Eli anna sen vaan huilata!

Sammuiskahan ne jossain vaiheessa johonkin ennen aamua? Pitää koettaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Sammuiskahan ne jossain vaiheessa johonkin ennen aamua? Pitää koettaa.

Vissiinkin sammuis. Meilläkin poju ilmoitti eilen, et hän ei nuku ikinä, ei enää ikinä, koska häntä ei väsytä enää ikinä! Mut kummasti hiljeni yläkerrassa ku ilmoitin, et jollei käy kiltisti nukkumaan, ni tänään ei oo Hot Wheels-päivää.

Kun laittaa lapset ihan normisti kasilta nukkumaan niin siinähän saa puolivuorokautta unta. Ja kuka sanoi ettei isi laita lapsia nukkumaan?

Juu isi laittaa nukkumaan, mutta hampaat on takuulla pesty ja hyvin, ja meillä lapset menee nukkumaan 21-22 kato kun sun normaali ei ole kaikkien normaali. Onko sulla lapset taas itekseen ulkona niinkuin eilen koko päivän?

Ei se isi oo aina siihen aikaan kotona niitä laittamassa nukkumaan...ja kaikki lapset ei käy nukkumaan klo 20 vaikka mitä tekis.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
No niin meilläkin mies nukkuu pisimpään viikonloppuisin, mitä sitten?

Ei kyse olekaan VAAN viikonlopuista,vaan JOKA PÄIVÄSTÄ!Annanhan mäkin nukkua jos ei itteä väsytä niin paljo,mut ei aina jaksa yksin hoitaa näitä aamujuttuja...Ja iltapesuja yms.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juu isi laittaa nukkumaan, mutta hampaat on takuulla pesty ja hyvin, ja meillä lapset menee nukkumaan 21-22 kato kun sun normaali ei ole kaikkien normaali. Onko sulla lapset taas itekseen ulkona niinkuin eilen koko päivän?

Ei ole ulkona, vielä. Sitten ovat itsekseen hetken kun laittelen kämppää kuntoon. Ja mistä hitosta sinä keksit että ne oli eilen KOKO PÄIVÄN itsekseen? Ja toisaalta: mitä väliä vaikka jonkin aikaa ovatkin keskenään ulkona?

Uusimmat

Yhteistyössä