No entäs meidän lastenhuone?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Logotar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja miina:
Minä ainakin tykkään huoneesta. Mistä on hankittu noi hyllyt, entä ne muoviset jutus muutamassa lokerossa?

Hyllyt on Ikean Ekspedit-sarjaa vai mikä se nyt oli. Punaiset/läpinäkyvät laatikot sieltä myös. Laatikoita eri värisiä tai rottinkikorin tyyppisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:
Kaikilla on niin siistit huoneet. En ikinä kehtais laittaa meidän poikien huoneista kuvaa :ashamed:
Paitsi ehkä 5minuutin sisällä siivoamisen jälkeen.

No mä siivosin sieltä kaikki paikalleen kun tyttö nukku ja otin kuvat :D

Alkuperäinen kirjoittaja ninnananna:
Kiva:) Montako neliötä?

Ööh ei aavistusta. Täytyy vähän mitata noita pituuksia ni äkkiäkös tuon laskee.

muoks. about 3x3,5m on toi huone mutta tuo kaappihässäkkä on kiinteä ja vie vähän siitä tilaa ni ehkä 9m2 ois toi huoneen koko. Suunnilleen.

Tuonne pitäisi tulla lisätilaa tässä kun saadaan pinnis pois ja kerrossänky tilalle. Mietin josko vielä yhden tuollaisen hyllyn hankkisi ja laittaisi poikittain tuonne pinniksen tilalle (jos mahtuu), tulis taso siihen missä leikkiä ja vielä lisää noita laatikoita.

Tuo keltainen väri.... Hyi!
Verhot on aivan liian lyhyet!! Miksi kaikki tekee tän saman? :o
Tytön sänky on aivan ihana, tuo verho ei vaan sovi.jotain vaaleanpunaista mukaan?
Matto ja verhot vaihtoon.
Ovi on karmea!!
tavaroille jokin säilytyspaikka.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuo keltainen väri.... Hyi!
Verhot on aivan liian lyhyet!! Miksi kaikki tekee tän saman? :o
Tytön sänky on aivan ihana, tuo verho ei vaan sovi.jotain vaaleanpunaista mukaan?
Matto ja verhot vaihtoon.
Ovi on karmea!!
tavaroille jokin säilytyspaikka.

Verhot on lyhyet koska siinä alla on sähköpatteri.

Joo, verho ei sovi sängyn kanssa mutta sitä en ole ite hankkinut.

Matoista ja verhoista tykkää lapset :)

Ovi on karmea, ihan totta. Näin myös lattian ja katon laita.

Jaa noille kahdelle korille ja taaperokärrylle? Kärryä lykitään pisin lattiaa, mihin sen nyt laittais. Myös noi kaksi koria on kovalla käytöllä, mihin niitä piilottamaan. Tuossa nallen alla on leikkihella ja Puhin alla verkkokori täynnä pehmoja :)

Niin ja meillä on ollut ajatuksena se, että lelut ovat lapsia ja leikkejä varten ja siksi lähes kaikki on niin että lapset itse ne saavat. Jopa tuo vajaa 1,5 saa itse hakea leluja miten haluaa. Perussääntönä on se että edelliset kerätään pois ennen uusien levittämistä...

Oikein kotoisa ja lastenhuoneen näköinen, ei siis mikään stailattu jossa lapset mukamas voisivat leikkiä, elää ja olla.
ps. ap saat tulla siivoamaan meidän termiittien huoneetkin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Oikein kotoisa ja lastenhuoneen näköinen, ei siis mikään stailattu jossa lapset mukamas voisivat leikkiä, elää ja olla.
ps. ap saat tulla siivoamaan meidän termiittien huoneetkin ;)

Juu ei tod. stailattu :) Yritetty saada siitä käytännöllinen ja viihtyisä.

Ja mä tykkään siivota tuolla ja lajitella lelut paikoilleen. Mulla ärsyttää suunnattomasti kun joku muu ollut lasten kanssa, kaikki levitetty ja sitte kerätty mitä sattuu minne sattuu ja kaikki laatikot täynnä sekalaista roinaa :kieh: sitte pitää kaikki siivota ja laittaa paikoilleen...

Keltaiseksi maalattiin just viime kesänä kun pikkuneiti muutti isosiskon kanssa samaan huoneeseen.

Boordi ostettu tuohon väliin mutta jäänyt laittamatta...

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
lapset pieniä? ruuvaa hylly seinään kii ennekuin se kaatuu kiipeäjän niskaan..

Ei ole kiinni seinässä vaikka ne kiinnikkeet on olemassa. Odotettu että laitettaisiin se boordi ensin.. mutta jääny laittamatta.

Ja vaikka tyttö on vajaa 1,5 vuotta, ei ole kyllä kertaakaan vielä yrittänyt kiivetä hyllyihin. Yltää tavaroihin ilman kiipeilyn tarvetta, jos ei yllä, huutaa siellä niin menen antamaan sen mihin ei yllä :)

Tietenkään se että ei kiipeä nyt, ei tarkoita sitä etteikö joskus voisi kiivetä...

Noissa ei muuten näy että tuon jatkettavan sängyn alla on vielä muovilaatikko jossa muovieläimiä. Sieltä tuo pienempikin käy sen näppärästi vetämässä esiin kun niillä haluaa leikkiä. Helppo työntää siihen alle piiloon kun illalla kerätään lelut pois.

Kas kun kukaan ei ole huomauttanut että ikkunalistat puuttuu :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:
Kaikilla on niin siistit huoneet. En ikinä kehtais laittaa meidän poikien huoneista kuvaa :ashamed:
Paitsi ehkä 5minuutin sisällä siivoamisen jälkeen.

No mä siivosin sieltä kaikki paikalleen kun tyttö nukku ja otin kuvat :D

Ensivaikutelma kuvista olikin, että on justiinsa siivottu ;)

Ihan nätti tyttöjen huone ilmeisimmin. Ei mikään hirveän persoonaliinen ja sykähdyttävä, mutta sellainen perusnätti.

Yhteistyössä