No ei synny ei..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv39ja risat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv39ja risat

Vieras
Olin jo viime yönä varma että pääsee synnyttään ku tuli muutama kipeä supistus ja oli vessassa istuessa alapää niin kipeä että huh huh, mutta ei. ei synny, ei millään, mulla menee hermo!

sanoppa muuta.. tän piti syntyä jo 2vk sitten ja nyt 40+0
Niinhän se menee et ensin vartotaan ettei synny liian aikasin ja sit vartotaan, et ei menis kovin hirveesti yli.. joulua ja uuttavuotta ootellessa :hug:

minä ajattelin, että joku jolla reippaasti jo yli lasketun ajan, mutta mitä ihmettä: jos ei oo edes vielä LA, niin jo hermoillaan. ootapa ku on 2 vkoa yli LA:n, ja kaikki kyselee koko ajan. sitten ei irtoa hymyä.

Tää loppu aika on kyl henkisesti raastavaa, vaik fyysisesti olo onkin melko OK. Niin mitkä rästihommat? pakastin on leivottuna täyteen ja aina ei nukutakkaan.. :'(
Esikoinenki vaatii oman huomionsa.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja sukkapari:
Tää loppu aika on kyl henkisesti raastavaa, vaik fyysisesti olo onkin melko OK. Niin mitkä rästihommat? pakastin on leivottuna täyteen ja aina ei nukutakkaan.. :'(
Esikoinenki vaatii oman huomionsa.. :ashamed:

Mee kylään :)

mulla tänään tuli täyteen 42 viikkoa. näillä viikoilla alkaa oikeesti mennä hermot jo odottamiseen. varsinkin kun ei kauheammin mitään merkkiä ole ollut siitä että haluis syntyä. Kahdelt menen kontrolli käynnille sairaalaan, toivon että pääsisin käynnistykseen, varmaan itku tulee jos kotiin vielä laittavat..

Alkuperäinen kirjoittaja mitta täynnä:
mulla tänään tuli täyteen 42 viikkoa. näillä viikoilla alkaa oikeesti mennä hermot jo odottamiseen. varsinkin kun ei kauheammin mitään merkkiä ole ollut siitä että haluis syntyä. Kahdelt menen kontrolli käynnille sairaalaan, toivon että pääsisin käynnistykseen, varmaan itku tulee jos kotiin vielä laittavat..

:hug:

toivotaan et käynnistäisivät, mut eihän ne enää kauaa kuitenkaan odottele et parista päivästä on enää kyse, jaksamista

Alkuperäinen kirjoittaja mn:

toivotaan et käynnistäisivät, mut eihän ne enää kauaa kuitenkaan odottele et parista päivästä on enää kyse, jaksamista

kiitos paljon tuesta :D Itsekkin uskon, että ei se enää kauaa voi tuolla masussa kölliä.. :D

Ne aloittelee yleensä käynnistykset aamulla joten tuskinpa pääset vielä. Näin ainakin minulla molemmat käynnistykset olleet.
Tsemppiä, ei mee enää siltikään montaa päivää. :hug:

Yhteistyössä