R
rv39ja risat
Vieras
Olin jo viime yönä varma että pääsee synnyttään ku tuli muutama kipeä supistus ja oli vessassa istuessa alapää niin kipeä että huh huh, mutta ei. ei synny, ei millään, mulla menee hermo!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sukkapari:Tää loppu aika on kyl henkisesti raastavaa, vaik fyysisesti olo onkin melko OK. Niin mitkä rästihommat? pakastin on leivottuna täyteen ja aina ei nukutakkaan.. :'(
Esikoinenki vaatii oman huomionsa.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sukkapari:Tää loppu aika on kyl henkisesti raastavaa, vaik fyysisesti olo onkin melko OK. Niin mitkä rästihommat? pakastin on leivottuna täyteen ja aina ei nukutakkaan.. :'(
Esikoinenki vaatii oman huomionsa.. :ashamed:
Mee kylään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä te hätäilettä. Ei ne etukäteen synny![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mitta täynnä:mulla tänään tuli täyteen 42 viikkoa. näillä viikoilla alkaa oikeesti mennä hermot jo odottamiseen. varsinkin kun ei kauheammin mitään merkkiä ole ollut siitä että haluis syntyä. Kahdelt menen kontrolli käynnille sairaalaan, toivon että pääsisin käynnistykseen, varmaan itku tulee jos kotiin vielä laittavat..
Alkuperäinen kirjoittaja mitta täynnä:mulla tänään tuli täyteen 42 viikkoa. näillä viikoilla alkaa oikeesti mennä hermot jo odottamiseen. varsinkin kun ei kauheammin mitään merkkiä ole ollut siitä että haluis syntyä. Kahdelt menen kontrolli käynnille sairaalaan, toivon että pääsisin käynnistykseen, varmaan itku tulee jos kotiin vielä laittavat..
Alkuperäinen kirjoittaja mn:Alkuperäinen kirjoittaja mitta täynnä:mulla tänään tuli täyteen 42 viikkoa. näillä viikoilla alkaa oikeesti mennä hermot jo odottamiseen. varsinkin kun ei kauheammin mitään merkkiä ole ollut siitä että haluis syntyä. Kahdelt menen kontrolli käynnille sairaalaan, toivon että pääsisin käynnistykseen, varmaan itku tulee jos kotiin vielä laittavat..
toivotaan et käynnistäisivät, mut eihän ne enää kauaa kuitenkaan odottele et parista päivästä on enää kyse, jaksamista