No ei kärsi tyttö nälkää =)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
Mun on pakko puuttua tuohon tummenettuun kommenttiin. Tiesitkö muuten, että suomalaisillakaan ei ois kauheesti varaa päivitellä amerikkalaisten ylipainoa? Suomalaiset nimittäin on euroopan lihavinta kansaa :whistle: En tiiä onko mulla enää linkkiä tallella, yritän ettiä...
Ei vissiin enää, mutta tuostahan on kymmenen vuotta jo. Lasten ylipaino suomessa on silti aika uus juttu...?

Mä vaa ihmettelen tätä ku USAssa se lihavuus oikeesti on ihan eri tasoa mitä täällä. Ku ollaan ylipainoisia niin ollaan sitten ihan sairaalloisen ylipainoisia, ja lapset on lihavia jo 3-veenä..
Tokihan nykyään lapset on lihavia kun on enemmän pikaravintoloita ja Vanhemmat kuskaa ne pikku terhit ja pekat joka paikkaan ettei vaan väsy jos joutuu vähän liikkumaan.

Toisin oli silloin kun olen itse ollut lapsi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SONA:
Alkuperäinen kirjoittaja pieniJahentoOte:
Alkuperäinen kirjoittaja SONA:
Meiän kohta 3kk painaa nyt reilu 8kg.
Pojalla 4kk oli toissapäivänä neuvola, painoi 8540g :D Mutt apituuttakin sitten oli 70 cm!

Meiän poika on n.66cm pitkä,ei vaikuta mitenkään pullukalta muualta ku poskista :D
Ei tääkään pullukka ole ;) Pituutta vaan sen verran että paino sitten "hukkuu" siihen :D Niinkun teilläkin!
 

Yhteistyössä