No ei kärsi tyttö nälkää =)

Alkuperäinen kirjoittaja no huh huh:
ja tän tarkoitus on visiin mainostaa joko sun maitoa tai sormiruokailua ???

Tutkimusten mukaan lihavista lapsista tulee helposti lihavia aikuisia
Lihavista lapsista, vauvat on eri juttu ;)

Eikö oikeasti voi jakaa juttuja ilman että joku heti ajattelee mulla olevan jotain taka-ajatuksia??
 
Siis oikeesti mä en ymmärrä mitä tarvetta ihmisillä on ilkeillä toisille :kieh: Tässäki ketjussa tulee hyvin ilmi kuinka tässä yhteiskunnassa ihmiset voi pahoin ja täytyy yrittää siirtää sitä pahaa oloa jolleki muulle :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no eihän toi nyt miltään lihavalta kuulosta riippuu tietenkin että paljonko on pituutta
En kerenny mitata :( Viime käynnillä 6kk nlassa oli 70cm, silloin oli pituuskasvu jo vähän alkanu hidastuu ku alussa huiteli huimasti plussalla, varsinkin verrattuna vanhempiinsa.

Ei se siis mikään ylilihava ole, mutta silti ihana pullero :heart:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
Siis oikeesti mä en ymmärrä mitä tarvetta ihmisillä on ilkeillä toisille :kieh: Tässäki ketjussa tulee hyvin ilmi kuinka tässä yhteiskunnassa ihmiset voi pahoin ja täytyy yrittää siirtää sitä pahaa oloa jolleki muulle :headwall:
No minut ohitettiin tänään kauppajonossa joten siirrän pahaa tuultani eteenpäin
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä hoidin kerran yhtä vajaa 4kk:n ikäistä tyttöä, joka painoi 8 kiloa. Siinä olikin kantamista, kun tyttö halusi olla koko ajan sylissä. :)
Huh huh :eek:

Vauvalehdessä oli juttu joskus, olikos se 3kk vauva joka paino 12kg? Ihan hullua :D
Nykyään tämä tyttö on jo hoikka kolmivuotias. :)

 

Yhteistyössä