No ei hyvin ala huutonetin ura

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voivee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voivee

Vieras
Ensimmäisen tuotteen sain myytyä, kauppa meni asiallisesti ja itse annoin palautetta ostajalle, eipä vain ole ostajalta kuulunut palautetta vaikka jo kerran olen pyytänyt sähköpostitse että jos voisi palautteen laittaa... Ja kysyin tuotteesta, onko tullut perille. Ei vastausta sähköpostiin, ei palautetta. Ärsyttää...

Muuta palaute neutraaliksi, jos sen saaminen on kovi tärkeätä, "kaupat sujuivat hyvin, mutta palautetta ei vastapuolelta saa". Aina silloin tällöin joltakin jää palaute antamatta, se nyt vaan on sellaista, ei siihen maailma kaadu. :)

Alkuperäinen kirjoittaja voivee:
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
onko palautetta sit pakko antaa.. :O

No ei kai, mutta onhan se asiallista... Minulla vasta aloittaneena muutenkin nolla palautetta joten se yksikin positiivinen olisi jo kiva saada.

no ei sitä kerjäämällä kannata odottaa tulee positiivista jos tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja werg:
Muuta palaute neutraaliksi, jos sen saaminen on kovi tärkeätä, "kaupat sujuivat hyvin, mutta palautetta ei vastapuolelta saa". Aina silloin tällöin joltakin jää palaute antamatta, se nyt vaan on sellaista, ei siihen maailma kaadu. :)

Ja menetät monen uuden ostajan samalla. Minä ainakin jätän huutamatta tuollaisilta, jotka sitä kerjäävät. Ainakin jos on uusi myyjä, katselen ne palautteet puolin ja toisin. Ne palautteet tulee, jos on tullakseen. Pääasia on, ettei ole huonoja!

Älä ala kinuamaan palautetta. Saatta nimittäin käydä niin, että kyseinen ostaja ärsyyntyy eikä annakaan sinulle positiivista. Myy vaan lisää tuotteita ja kohta niitä positiivisia alkaa kertyä ihan itsekseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Äippä x3:
Huutis "urasi" edettessä huomaat että niitä palautteita jää paljonkin saamatta. Kyllähän se tietysti aluksi on inhottavaa, koska palautteet kertovat millainen kauppakumppani olet.

Näinpä, kaupankäynti on aloittelijalla muutenkin nihkeää vaikka on tunnistautunut ym, kun ei ole palautteita. Se ensimmäinen olisi mukava saada edes, sama se sitten kun palautteita alkaa kerääntyä jo muutenkin, vaikka muutama jäisi välistä saamatta.

Jep, jos kerjää palautteita, se on melko ärsyttävää. Itse olen aina laittanut positiivisen palautteen onnistuneesta kaupasta 0 palautteiselle kauppakumppanille, usein kuitenkin vastapalaute on jäänyt saamatta, mutta en ole kysellyt perään, eikä maailma siihen tosiaan kaadu

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älä ala kinuamaan palautetta. Saatta nimittäin käydä niin, että kyseinen ostaja ärsyyntyy eikä annakaan sinulle positiivista. Myy vaan lisää tuotteita ja kohta niitä positiivisia alkaa kertyä ihan itsekseen.

No en ole alkanut kerjäämään enkä mitään, vaan laitoin asiallisesti sähköpostia onko tuote tullut perille ja voisiko laittaa palautteen. Ei mielestäni ole kerjäämistä.

Alkuperäinen kirjoittaja werg:

Palautteen antamatta jättäminen ei ole mikään syy antaa neutraali tai negatiivinen palaute. Jos joku noin tekee niin tämä palautteen saanut voi kyllä pyytää huutonetiä poistamaan asiattoman palautteen.

Palautteen antaminen on täysin vapaaehtoista ja sinun on vain tyydyttävä siihen että et sitä aina saa.

Alkuperäinen kirjoittaja voivee:
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä x3:
Huutis "urasi" edettessä huomaat että niitä palautteita jää paljonkin saamatta. Kyllähän se tietysti aluksi on inhottavaa, koska palautteet kertovat millainen kauppakumppani olet.

Näinpä, kaupankäynti on aloittelijalla muutenkin nihkeää vaikka on tunnistautunut ym, kun ei ole palautteita. Se ensimmäinen olisi mukava saada edes, sama se sitten kun palautteita alkaa kerääntyä jo muutenkin, vaikka muutama jäisi välistä saamatta.

Kannattaa alkuun myydä halpoja halvalla postimaksulla meneviä juttuja (helposti kuorilla saa noita postimaksuja alemmas), sellaisia uskaltaa ostaa ihan uudeltakin myyjältä. Jos on jotain kalliimpaa, niin silloin jättää helposti väliin, jos ei ole joku läheltä noudettavissa oleva juttu.

Yhteistyössä