Miksi ihmiset ei anna palautetta huuto.netissä, murinaa *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miä

Vieras
Ärsyttää kun ostaja ei ole antanut palautetta ostamastaan tuotteesta (iso lastenvaatepaketti)! Lähetysseurannasta näin, että paketti on haettu postista jo 1,5 viikkoa sitten. Laitoin ostajalle itselleen heti palautteen, kun kaupat oli tehty. Sähköpostitse kävimme keskustelua ja vaikutti tosi mukavalta. Laitoinkin viikonloppuna ystävällisen viestin, että kävisitkö antamassa palautetta jne. Mutta eipä ole näkynyt, mur.

Joo, ja huutis ei ole mulle elämää suurempi asia, mutta harmittaa, jos näinkin yksinkertainen asia jää joiltain tekemättä.

mä en laita palautetta, jos kaupassa jotain häikkää. vaikka mielestäni hidasta toimintaa tms. mutta en kuitenkaan halua negaa antaa.

Eli en halua myyjää kehua. sekin on kannanotto, että ei anna sitä palautetta.

Alkuperäinen kirjoittaja :
mä en laita palautetta, jos kaupassa jotain häikkää. vaikka mielestäni hidasta toimintaa tms. mutta en kuitenkaan halua negaa antaa.

Eli en halua myyjää kehua. sekin on kannanotto, että ei anna sitä palautetta.

Näin mäkin olen ajatellut. Olen siis vain ostanut, en myynyt.

Jos ostamani kohde ei olekaan ollut luvatussa kunnossa tai jotain olennaista on jäänyt mainitsematta, enkä ole osannut kysyä, esim, kaamea haju, mikä ei lähde pesemälläkään pois, niin jos en keksi mitään kohteliasta sanottavaa, niin en viitsi negaa tai neutraaliakaan antaa.

Yhteistyössä