M
miettii
Vieras
Onko täälä nivelreumaa sairastavia paikalla? Miten teillä sairaus alkoi ja miten se todettiin? Millainen kunto nyt on? Pitääkö syödä paljon lääkkeitä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Reumasairauksia on paljon muitakin. Minulla epäiltiin ensin nivelreumaa, mutta myöhemmin varmistui SLE-taudiksi. Lämpö, väsymys, yleinen sairaudentunne, nivelkivut, valkosormisuus olivat ensioireita.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Reumasairauksia on paljon muitakin. Minulla epäiltiin ensin nivelreumaa, mutta myöhemmin varmistui SLE-taudiksi. Lämpö, väsymys, yleinen sairaudentunne, nivelkivut, valkosormisuus olivat ensioireita.
Ok. Mulla on muita kuvaamiasi oireita paitsi valkosormisuutta. Varpaat on kyllä ihan jääpuikot ja välillä niitä nipistelee, mutta eivät mene valkoisiksi. Mun tulehdusarvot on normaalit. Reumatekijä ja sitsuliinivasta-aineet tulee ens viikolla. Reumaan kirjoitetut tulehduskipulääkkeet ei laske lämpöä eikä juuri vaikuta särkyihinkään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos vastauksista. Oliko teillä aluksi lämpöilyä ja yleistä sairaudentunnetta tai väsymystä? Selvisikö sairaus verikokeesta vai mistä?