Nivean sinipurkkinen klassikkovoide.. mikä pettymys!

• Viestiketjun aloittaja "kaisla"
  • Ensimmäinen viesti
"kaisla"
kamalan paksua töhnää, ei levity eikä imeydy. polttaa poskia, eikä sovi mitenkään päin meikkivoiteen alle! :O kertoisiko joku, mikä siitä mönjästä tekee kokeilemisen arvoisen klassikon?!

4ever
Mä en tiedä soveltuuko se kovin meikkivoiteen alle, kun en meikkaa. Uskoisin, että soveltuvuus ylipäänsä riippuu ihotyypistä, eli rasvaiselle iholle se ei sopine. Mulle sen sijaan se on aarre, kun ihoni on äärimmäisen rutikuiva ja atooppinen. Onhan se toki aika paksua tököttiä, joten itse ainakin lämmittelen ja pehmittelen sitä sormieni välissä ensin, ja vasta sitten taputtelen iholleni. Nimenomaan taputtelen, en hiero kuten en muitakaan kasvovoiteita. Ap:lle sen verran lohdunsanoja, että ei tuossa ainakaan isot rahat menneet hukkaan ;)

Alku.P
[QUOTE="Sadie";29113399]Mulla on käytössä toi rasva ja enää en luovu!:) Meikin alla varsinkin on just parasta ;)[/QUOTE]

minulla se teki meikkivoiteen päällä sellaista valkoista "hilsettä" naamaan, näytti tosi törkeältä :headwall:

"äiti88"
Tykkään! Rasvoittuva mutta tosi pintakuiva iho mulla. Illalla laitan tuota rasvaa reilusti ja teen pienen "kasvohieronnan". Aamulla sipaisen sitä vähän kevyemmin kasvoille, annan hetken imeytyä ja sit päälle CC-voide. Toimii!

uusi/vanha suosikki
Minä tuossa pari viikkoo sitten ostin sitä taas(viimeksi muistan joskus n.15v sitten käyttäneen)niin olen todella tyytyväinen,iho näyttää ja tuntuu niin pehmeeltä(siis kasvoille levitän)olen lukuisia kalliimpia käyttäny enkä ole vielä löytänyt sitä oikeaa,tämä näyttää kyllä huimasti tulevan ykköseksi. Mulla pintakuiva iho ja punoittaa yleensä mutta minusta jopa punoitus vähentynyt. En varmaan olisi taas ostanut ellei lehdessä olisi se juttu jossa kehuttiin tätä tuotetta jokin aika sitten.Paksuahan se on, itse taputtelen sen kasvoille..

"qwe"
Itse käytän huulirasvana ja kyynärpäihin, rystysiin. Meikinalusviteeksi tosiaankin liian tahmea, joskus olen yövoiteeksi laittanut ja kauhea kiilto ja tukki ihohuokosia kun rasvainen iho.

uus juttu mulle
Ostin pari päivää sitten kans Nivean ja olen käyttänyt yövoiteena. Ja ihan hyvin toimii toistaiseksi. :)
Se erioil, jonka joku ylempänä mainitsi aiheuttaa mulle allergisen kutinan.

Yhteistyössä