niskakipu+jäykkyys+käden puutuminen

juurakon hulda

Aktiivinen jäsen
08.02.2008
2 553
0
36
Olenkin jo valitellut kuinka niska on kipee ja jäykkänä, syön vahvoja särkylääkkeitä. eilen alkoi vasen käsi siristä. yöllä heräsin kaksi kertaa niin että vasen käs oli aivan puutunut ja turtana. Aamulla kun heräsin oli vasen käsi ihna puutunut ja vasen jalka puutumassa!

Voiko toi johtua niskasta? :o

Alkuperäinen kirjoittaja huldat:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Voi.Mulla on ollut samanlaisia oireita,hieronta auttaa ja sit sauvakävely.

Minulta kiellettiin hierominen kun epäillään olevan nikamassa vika....ei ole normaalia lihas kipua

Ok.Mites osteopatia? Oletko kokeillut? Mä olen saanut helpotusta myös siitä

Voi johtua niskasta.Mulla on diagnosoitu tension neck särky=jännitysniska.Mulla tilanne oli niin huono, että kun menin lääkäriin ja käski nostaa kättä ylös, niin pulssi katos kokonaan.Normaalisti sen kuuluis hidastua, ei kadota.Kävin fysioterapeutilla 10 sarjan hieronnassa.Oireet hävis.Nyt taas vaiva vähitellen palannut :/

Mulla oli kans niskakipuja, johtuen toimistotyöstäni. Niskat oli tosi kipeet, päätä särki ja varsinkin aamuisin niskat niin jäykät, et kipeetä teki käännellä sitä. Sit aloin käymään uimassa, säännöllisesti,3-4 kertaa viikossa. Jo piankin huomasin eron ja lopulta ei särkyäkään enää ollut. Uiminen voi lisätä niskakipuja jos ei osaa pitää päätään oikein, mutta muuten se on todella hyvää jumppaa hartioille ja koko kropalle.

Yhteistyössä