V
vierailija
Vieras
Minkälaisia näköhäiriöitä teille tulee niskajumista/jännitysniskasta?
Mietin voisiko omat silmäoireet johtua omasta niskajumista
Eli silmien taakse särkee (ei jatkuvasti), näkö on välillä tosi sumea ja tuntuu että silmiä pitäisi hieraista jotta näkee taas, mutta ei se auta.
Mustia varjoja liikkuu välillä näkökentässä katseen perässä, lasiaissumentumaa?
Ja eilen ku katsoi kauas niin silmän yläosassa liikahti pari kertaa sellainen valoilmiö.
Ensi viikolla on onneksi kyllä optikolle aika.
Mietin voisiko omat silmäoireet johtua omasta niskajumista
Eli silmien taakse särkee (ei jatkuvasti), näkö on välillä tosi sumea ja tuntuu että silmiä pitäisi hieraista jotta näkee taas, mutta ei se auta.
Mustia varjoja liikkuu välillä näkökentässä katseen perässä, lasiaissumentumaa?
Ja eilen ku katsoi kauas niin silmän yläosassa liikahti pari kertaa sellainen valoilmiö.
Ensi viikolla on onneksi kyllä optikolle aika.