"ninaTT"
[QUOTE="vieras";27016566]Pystytkö ninaTT myöntämään että et ole ihmisenä tai vanhempana sen parempi kuin muutkaan? [/QUOTE]
Mä en yleisestiottaen arvota ihmisiä hyviin ja pahoihin tai listaile, että kuka on paras Itseäni en aina tosin osaa arvostaa.
Vanhempana tuskin olen mitenkään erityisen etevä, olen tavannut paljon parempiakin.
Se, että koen kiintymysvanhemmuuden (tai millä nimellä sitä nyt haluaa kutsua) tarjoavan parhaimman näkökulman vanhemmuuteen ei suinkaan tarkoita sitä, että pitäisin itseäni parempana vanhempana kuin muut Teillä on nyt menny puurot ja vellit sekaisin.
Mä en yleisestiottaen arvota ihmisiä hyviin ja pahoihin tai listaile, että kuka on paras Itseäni en aina tosin osaa arvostaa.
Vanhempana tuskin olen mitenkään erityisen etevä, olen tavannut paljon parempiakin.
Kyllä, on sellaisiakin ihmisiä joille tuo ei riittäisi, vaan olen aidosti sitä mieltä, että he ovat parempia kasvattajia kuin minä. Minusta on ollut ihanaa saada tavata heitä, oppia heiltä ja nähdä sellaista vuorovaikutusta mitä heillä on lastensa kanssa.Kykenetko katsomaan silmiin toista äitiä ja sanomaan hänelle että hän on kasvattajana ihan yhtä hyvä kuin sinäkin?
Se, että koen kiintymysvanhemmuuden (tai millä nimellä sitä nyt haluaa kutsua) tarjoavan parhaimman näkökulman vanhemmuuteen ei suinkaan tarkoita sitä, että pitäisin itseäni parempana vanhempana kuin muut Teillä on nyt menny puurot ja vellit sekaisin.